Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Brak wyskakujących danych użytkownika
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
danuta47
Problem polega na tym że w serwisie z anonsami po wpisaniu kodu dostępu do danych użytkownika " emaila i nr. telefonu " te dane się nie pokazują
Coś jest nie tak w tym kawałku :

Kod
echo("<center><span class=normal>Adres e-mail: </span><a href=mailto:".$row['mail']." class=linki>".$row['mail']."</a></center><br>");

if($row['tel']!="")
echo("<center><span class=normal>Telefon: <b>".$row['tel']."</b></span></center>");
echo("<br><br><br>");

// usuwanie (oznaczenie jako zuzyty) danego kodu

$zuzyty=mysql_query("update kody_sms set aktywny='1', data=NOW() where kod='".$_POST['kod']."'");

// koniec
     }
   }

}
// tutaj koniec sprawdzania

Bardzo Prosże o Pomoc Ponieważ jestem początkująca i może czegoś nie uzupełniłam sad.gif w instrukcji pisało że niby mam te dane pozmieniać asle za bardzo nie wiem jak sad.gif
Pozdrawiam danuta47
bobo168
echo z nawiasami? "trochę" przestarzała metoda:P Ale na temat to podaj wiekszą ilośc kodu (zapytanie do mysql o wyswietlenia danych).
danuta47
Oto jest cały kod :
Kod
<?php
ob_start();

if($_GET['id'])
$_SESSION['sms']=$_GET['id'];

require("funkcje.php");
meta_tagi('Kontakt');
lacz_baza();
$ustawienia=mysql_fetch_array(mysql_query("select * from ustawienia_sms where id='1'"));

echo("<center><table width=70% border=0 cellpadding=5 cellspacing=0>
<tr>
<td align=center>
<div class=normal>Aby miec dostep do kontaktu tej osoby wyslij sms o tresci <b>".$ustawienia['sms']."</b> na numer telefonu <b>".$ustawienia['telefon']."</b>.<br>
Koszt sms-a to <b>".$ustawienia['cena']." PLN + VAT</b><br><br>");

if($ustawienia['waznosc']!=0)
echo("Termin waznosci kodu to <b>".$ustawienia['waznosc']."</b> dzien.<br><br>");

echo("</div></td></tr></table></center>");

// sprawdzanie poprawnosci kodu
if(isset($_POST['submit']))
{
    if((!$_POST['kod']))
    {
    komunikat('Musisz wypełnić pole formularza!');