matthewsie
10.01.2009, 01:57:54
Witam,Chciał bym zainstalować forum na mojej stronie, tylko ze chciał bym to mieć wyświetlane na podstronie a a nie trzymać tego w osobnym katalogu np www.twoja-strona.com/forum.Po prostu po kliknięciu w link odnosi do podstrony forum.php i tam jest to wyświetlane:)
Myślę nad forum phpBB
Ktoś może wie jak to zrobić?? Jestem nowy w php. jeśli była by taka możliwość prosił bym o pełny skrypt wyświetlający forum na podstronie, lub jakie kolwiek info jak to zrobić bo z tego co widzę nie jest to takie proste jak wydawało by się być:)
z góry dzięki:)
Rafal Filipek
10.01.2009, 12:28:10
pewnie nie byloby problemu jakbys formu skladalo sie z 1 strony forum.php ale pamietaj ze phpbb sklada sie z wielu stron do tego jeszcze panel administracyjny itp. czy jest jakis powod dla ktorego koniecznie chcesz zeby dzialalo to w ten sposob ?
RubiX
10.01.2009, 18:05:55
ja źle myśle czy ty chcesz miećcały skrypt forum w 1 pliku ?
Mam nadzieje ze sie myle i chcesz miec katalog z plikami do forum ale zeby w linku zawsze bylo forum.php ?
Trochębez sensu ale mozesz wstawić include w pliku forum.php lub zastosowac htaccess. Jednak po kazdym kliknieci w temat podforum czy jaki kolwiek link na forum i tak Ci sie przekieruje na inny link.
A tak btw po co Ci takie coś ?
matthewsie
11.01.2009, 20:28:29
nie nie koniecznie musze meiec forum pb, moglo by byc w jednym pliku, tylko chodzi oto zeby to wyglondalo tak jak forumpb kategorie podkategorie itp, zebym mial mozliwosc usuwania postow itp itd.
i nie chodzi mi o link zeby bylo caly czas forum.php, tylko oto zeby to bylo ze strona z integrowane a nie odnosilo do innego katalogu.
Jak to rozwiazac? albo gdzie sciagnac forum w jednym pliku??
Jak to sei ma?
in5ane
11.01.2009, 20:35:31
@matthewsie: dowiedz się najpierw o co kaman, a nie piszesz głupoty. W ogóle nie wiadomo co masz na myśli ;/
RubiX
11.01.2009, 21:24:49