Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][Ajax][HTML][CSS] Dynamiczna strona
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
MateuszS
Witam. Mam zamiar zrobić ładną stronę na Ajaxie, Javie, CSS itd. ;] I tu moje pytanie. Czy da się zrobić aby gdy klikne jakiś link na stronie kolor tła dynamicznie się zmieniał na inny? Ale dopiero gdy klikne w link. Wiem ze to moze proste pytanie, jednak bede zadawal takich wiele bo w Ajaxie jestem zielony ;] Pozdrawiam.
piotrooo89
po co ajax? js powinno Ci wystarczyć zdarzenie onClick.

1. <a href="" onClick="document.style.backgroundColor='red';">Link</a>
MateuszS
Ale jak już mowilem chce aby ta strona dynamicznie sie zmieniala, jak jest na poczatku zielona a potem ma byc czerwona to zeby przechodzil kolor przez barwy posrednie.. nie wiem czy wiesz o co mi chodzi. Czy powyzszy skrypt tak dziala?
piotrooo89
mintAjax ale przyznam się że nie stosowałem tego do tła strony i nie bardzo wiem co i jak.
MateuszS
No własnie z tej strony pomysl zaczerpnalem. Tam jest na przykladzie kwadracika, gdy na niego najedziesz zmienia odcien koloru, mi chodzi o to zeby gdy klikne na link zmienil sie odcien tla strony
MateuszS
Nom dzieki, da sie ten skrypt przerobic zeby kolor tej strony przechodzil ladnie w kolor drugiej?
Spyder
Jak chcesz ladne plynne przejscie pomiedzy kolorami to tu masz po polsku bys musial zmiksowac oba albo ten przerobic:

http://mintajax.pl/Przewodnik/Efekty/

Wystarczy onmouseover zmienic na onclick i dac wielki div 100% na 100% zaraz po body z odpowiednim id i bedzie smigac proscizna smile.gif
MateuszS
Dzięki wielkie.
isso
myślę, że godnym polecenia jest również prototype smile.gif
MateuszS
und was ist das?!
piotrooo89
Cytat(isso @ 1.02.2009, 15:44:58 ) *
myślę, że godnym polecenia jest również prototype smile.gif

zupełnie nie rozumiem po co strzelać do muchy z armaty, skoro mamy zwykłą łapkę na muchy? i tym i tym osiągniemy cel - zbijemy muche - ale jak sie namęczymy to już inna sprawa smile.gif