Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: rozszerzenia a pozycjonowanie
Forum PHP.pl > Forum > PHP
metoda
mam pytanko, tworze strone ktora jest katalogiem produktow, ale nie sklepem.

do kazdego rpoduktu robiac odnosnik, jakie wybrac najlepsze rozwiazani

www.mojastrona.pl/index.php?produkt=prod1 - chcialbym tak to rozwiazac ale czy takie strony sie dobrze pozycjonuja ?

www.mojastrona.pl/prod1.php - takie roziwazanie to raczej archaiczne smile.gif


czy moze istnieje jakie roziwazanie aby zamieniac dynamiczne linkie na statycznie, czy cos w tym stylu questionmark.gif
zzeus
Zastosuj htaccess do przepisywania adresu.
Podobno wtedy google lepiej pozycjonuje stronę.

Pozdrawiam
sowiq
Cytat(zzeus @ 19.02.2009, 12:12:01 ) *
Podobno wtedy google lepiej pozycjonuje stronę.
Nie podobno, tylko zdecydowanie lepiej.

Sam zobacz:
1. mypage.com/?d=s&act=pr&id=134
2. mypage.com/sklep/produkty/multimedialna-klawiatura-acer-czarna.html

Chyba nie muszę komentować. Google dużą wagę przywiązuje do tego, co jest w adresie. A co do rozszerzenia, to .html jest lepszym pomysłem niż .php, bo strony statyczne są bardziej pewne pod względem zawartości (skoro są statyczne, to te same informacje będą prawdopodobniej dłużej pod zapamiętanym adresem).

Jak to osiągnąć? Wpisz do wyszukiwarki .htaccess, RewriteEngine, mod rewrite. Zapewniam, że znajdziesz.
Pilsener
1. Jaki to ma związek z PHP?
2. Linki powinny być:
- przyjazne (czyli krótkie i .html, typu strona.pl/art/abc.html)
- powinny składać się z:
a) słów kluczowych, na które pozycjonujemy stronę
cool.gif słów kluczowych charakterystycznych dla danego produktu/towaru/pozycji
c) parametrów - kolejność jest istotna (parametry, id produktu itp. na samym końcu linku)

Jest specjalne forum poświęcone pozycjonowaniu i optymalizacji stron - tutaj raczej zajmujemy się webmasterką z naciskiem na PHP.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.