Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Proszę o szczerą ocenę
Forum PHP.pl > Inne > Oceny
ewaslawek5
Jestem programistą-hobbistą, język php znam z książek, uważam się za więcej niż średniozaawansowanego w tajnikach PHP. W świecie tego języka siedzę od roku 2007, przez ten czas stworzyłem i szlifuję swój wytwór w postaci serwisu statystycznego [GoodStat.pl], słucham uważnie uwag i opinii na temat pracy mojego serwisu.

Wszelkie uwagi i propozycje staram się wdrażać.

Chciałbym poznać szczerą opinię użytkowników tego forum na temat mojego wytworu.

Oto adres strony do oceny: [www.goodstat.pl]
Lejto
nie tabelki -,- zbuduj stronę na divach
sowiq
1. Ciężko ocenić Twoje umiejętności programowania w PHP widząc kod HTML strony
2. Strona pocięta na tabelki i nic więcej nie mówię
3. Mam nadzieję, że statystyki od home dokleiły Ci się automatycznie do strony? Bo co to za system statystyk, który do określenia popularności własnej strony używa innego systemu? winksmiley.jpg
ewaslawek5
Oczywiście że statystyki są doklejone automatycznie smile.gif serwis jest na home

Dlaczego piszecie żeby budować stronę na divach questionmark.gifquestionmark.gif
kamil4u
Cytat
Dlaczego piszecie żeby budować stronę na divach questionmark.gifquestionmark.gif

A no dlatego: http://osiolki.net/tabelki/
ewaslawek5
Moim zdaniem wygląd strony (szata graficzna) jest istotna, pozostanę przy tabelkach. Na div-ach strona będzie wyglądać ubożej, ale nie koniecznie.
Zwróćcie uwagę że dominujące serwisy mają budowę na tabelkach.
Lejto
tabelki używano w latach 90 teraz w standardzie są divy
poczytaj o standardach sieciowych
kod źródłowy też jest ważny
pyro
Cytat(ewaslawek5 @ 6.05.2009, 15:06:52 ) *
Moim zdaniem wygląd strony (szata graficzna) jest istotna, pozostanę przy tabelkach. Na div-ach strona będzie wyglądać ubożej, ale nie koniecznie.

Piłeś coś?

// edit

zobacz na kurshtml.boo.pl, zalety uzywania divow zamiast tabelek
Lejto
hehe
spokojnie @pyro tongue.gif
sowiq