Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Layout w photoshopie do PHP?
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
sancho
Witam, jestem totalnym laikiem jesli chodzi o calosc zwiazana z php...wiec mam krotkie pytanie i mam nadzieje, ze od razu sobie nie nagrabie smile.gif
Chodzi mi o to, ze mam zrobiony layout w photoshopie i teraz czy mozna go latwo pociac do php? czy jak to wyglada? wiem, ze do htmla mozna, moze czegos nie rozumiem. Prosze o pomoc.
pozdrawiam!
osl
zasadniczo, nie rozumiesz winksmiley.jpg
PHP to język server-side. Możesz go użyć do generowania htmla. i tyle ma wspólnego z tym co jest wyświetlane na stronie.
Tniesz do HTMLa. A to czy tego htmla wygenerujesz z php, pythona czy basha - przeglądarki to nie obchodzi smile.gif
sancho
aha no to juz mi troche wyjasniles smile.gif dzieki bardzo! czyli rozumiem, ze tne do htmla...no tak ale teraz lepiej podobno robic stronki zgodne z php wiec pozniej czeka mnie mozolna praca i nauka, zeby to zrobic lepiej? smile.gif
osl
pierwsze słysze o "stronkach zgodnych z php" biggrin.gif
zgodne to one mają być z W3C smile.gif
marek44
Nie nie można. W photoshopie możesz zrobić wizualną część strony, a programową (pobieranie danych z bazy, przetwarzanie formularzy etc.) Musisz zrobić sam, bez znajomości php się nie obejdzie.
Zacznij tu.
sancho
osl mowilem, ze nie do konca czaje temat dlatego musze podpytac smile.gif Ale spoko moga byc i zgodne z W3C smile.gif
Dobra no to pomecze sie troche (pewnie dlugoo) ale zaczne cos dzialac. Jakies rady na poczatek questionmark.gif z gory dziekuje! smile.gif
Fifi209
Google -> kurs php

I polecam zaglądanie do manuala: http://php.net/
osl
winksmiley.jpg

przy cięciu layoutu mam tylko jedną radę: żadnych tabelek winksmiley.jpg
Jak będziesz miał ładnego html-a i css-a możesz sobie go zwalidować, a i tak powinieneś walidatorem bawić się w trakcie, żeby wszystko było zgodnie ze sztuką ;P
potem... php, może mysql... ale najpierw zrób dobry layout winksmiley.jpg