Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: czy wycenianie jest złe
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
zwierzołak
Temat: wycena_ile_to_jest_warte

dzięki chłopaki, bardzo pomocni się okazaliście

a co jest złego w wycenianiu sobie nawzajem na forum projektów? Jak byście podali jakieś rozsądne kwoty to chyba tylko dobrze dla rynku smile.gif ..czy może się mylę? worriedsmiley.gif
Spawnm
Mylisz się.
Każdy programuje inaczej , a my nie wiemy czy jestem początkującym co nawet nie zna oop czy starym wyjadaczem co ma na koncie 5 naszych-klas.
Dodatkowo jeśli mod ci mówi że na forum nie prowadzimy wycen , to znaczy że takie są tu zasady.
Proszę abyś nie zakładał kolejnych tematów o wycenie.
Moli
Cytat(Spawnm @ 26.06.2009, 07:49:04 ) *
czy starym wyjadaczem co ma na koncie 5 naszych-klas.

Jaki stary wyjadacz prosił by o wycenę ? biggrin.gif Ale tak jak pisał Spawnm, ciężko jest wycenić coś za kogoś i z takich tematów nic dobrego by nie wyszło smile.gif
dr_bonzo
Jak wyzej, skad mam wiedziec jak szybko i jak dobrze robisz, jakie masz umiejetnosci marketingowe, jakie biblioteki masz juz napisane a co bedziesz musial robic od nowa itd.

Co z tego ze potrafie swoich klientow kasowac na XXX zl - jak u ciebie taka kwota moze nie przejsc.
mike
Przede wszystkim wycenę robi się nie podstawie założeń. To co sądzisz, że jest szczegółami jest zazwyczaj bardzo newralgicznymi częściami aplikacji. Takie pierdoły mogą wydłużyć czas pracy drastycznie.

Jak więc chcesz coś wyceniać na podstawie kilku marnych sloganów, które niczego nie opisują?
nasty
Może inaczej... bardziej trafnym pytaniem by było takie o tym jakie się ma stawki godzinowe ;-)
nospor
posty OFFTOPICowe wylecialy do specjalnego tematu.
Kolejne posty nie na temat będą nagradzane smile.gif
NoiseMc
Cala spolecznosc burzy sie ze ludzie zanizaja ceny ... a tu prosze smile.gif
skowron-line