Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Problem z formularzem
Forum PHP.pl > Forum > PHP
bieganj
(Nie mogłem tego zamieścić w przedszkolu to tu wpisałem)
Witam serdecznie, jestem powiedzmy początkującym.
Powiedzmy bo uczę się PHP życie zmusiło mnie do tego. Mam problem z którym nie daje sobie rady a nigdzie nie mogę znaleźć podpowiedzi. Mam formularz w którym użytkownik ma wyrazić zgodę, czyli zaznaczyć "TAK" lub "NIE". Formularz napisałem w HTML i on działa natomiast dane z formularza przekazywane są do pliku już w PHP gdzie klient ma zweryfikować podane dane i zatwierdzić do wysłania. Wszystko jest dobrze do momentu gdy w formularzu zaznaczy "NIE" w tym momencie ma się pojawić napis by cofnąć sie i zaznaczyć "TAK". Na swoim komputerze mam zainstalowanego "KRASNALA" i to działa lecz jak wgram na docelowy serwer NETLOOK to niestety nie działa ta funkcja.
W formularzu wygląda to tak:

1. <tr>
  2. <td ALIGN="center"><H5>Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu
  3. zgłoszeniowym do celów związanych z rejestracją.</H5>
  4. <td ALIGN="justify"><H5>(zgodnie z Ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U. Nr 133, poz. 833)</p></H5></td>
  5. </tr>
  6. <tr>
  7. <td ALIGN="right">Akceptuję regulamin &nbsp;&nbsp;TAK/NIE</td>
  8. <td>
  9.  
  10. <INPUT TYPE=RADIO NAME="zgoda" VALUE="TAK" >
  11. <INPUT TYPE=RADIO NAME="zgoda" VALUE="NIE">
  12.  
  13. </td>
  14. </tr>

Natomiast w potwierdzeniu tak:
  1. <p><b>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym<br>
  2. do celów związanych z rejestracją: </b>
  3.  
  4. <?php
  5. echo $_POST['zgoda'];
  6. ?>
  7. <p>
  8. </p>
  9. <?php
  10. if ($zgoda == 'NIE') {
  11. echo 'Nie zaakceptowano regulaminu, wybrano: NIE <br> Proszę wcisnoć "Cofnij" i wybrać TAK';
  12. }
  13. ?>

Proszę o pomoc pozdrawiam
zzeus
Nie przypisujesz wcześniej wartości do zmiennej $zgoda więc: