Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Formularz PHP - drobne niedociągnięcia
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
Manackin
Witam!

Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie znam się na PHP, zajmuję się grafiką komputerową a z programowaniem u mnie bardzo przeciętnie... jednak ostatnio potrzebuje mieć formularz zamówienia na stronę. Niestety takie rzeczy głównie w php się tworzy...więc musiałem zacząć sobie z tym jakoś radzić...
Udało mi się go zaprojektować jako tako czytając porady w internecie...

Oto kod:
  1. <?php
  2. if($_POST['imie'])
  3. {
  4.  
  5. $mail = "Imię: ".$_POST['imie']." \r\nNazwisko: ".$_POST['nazwisko']." \r\nTelefon: ".$_POST['tel']." \r\nImię i nazwisko osoby zmarłej: ".$_POST['imie_i_nazwisko']." \r\nData śmierci: ".$_POST['data_smierci']." \r\nNazwa cmentarza: ".$_POST['nazwa_cmentarza']." \r\nRodzaj nagrobka: ".$_POST['rodzaj_nagrobka']." \r\nRodzaj usługi: ".$_POST['rodzaj_uslugi']." \r\nUsługi dodatkowe: ".$_POST['uslugi_dodatkowe']." \r\nIndywidualne życzenia: ".$_POST['indywidualne_zyczenia']." \r\nForma kontaktu: ".$_POST['forma_kontaktu']."\r\n\r\n";
  6.  
  7. mail ('manackin@gmail.com', 'Zamowienie' , $mail);
  8. }
  9. ?>
  10.  
  11. <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">
  12. <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
  13. <head>
  14. <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
  15. <title>Untitled Document</title>
  16. </head>
  17.  
  18. <body>
  19. <FORM NAME="zgloszenie" METHOD="post" ACTION="#">
  20. <p>DANE OSOBY ZAMAWIAJĄCEJ: </p>
  21. <p>
  22. <input type="text" name="imie" size="30" value="" />
  23. Imię<br>
  24. <INPUT TYPE="text" NAME="nazwisko" SIZE="30" value="">
  25. Nazwisko<br>
  26. <INPUT TYPE="text" NAME="tel" SIZE="30" value="">
  27. Telefon</p>
  28. <p>DANE OSOBY ZMARŁEJ:</p>
  29. <p>