Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że nie znam się na PHP, zajmuję się grafiką komputerową a z programowaniem u mnie bardzo przeciętnie... jednak ostatnio potrzebuje mieć formularz zamówienia na stronę. Niestety takie rzeczy głównie w php się tworzy...więc musiałem zacząć sobie z tym jakoś radzić...
Udało mi się go zaprojektować jako tako czytając porady w internecie...
Oto kod: