Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: skąd można brac zlecania na stronki?
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
kubek15
Witam.
Jestem studentem i chciałbym sobie zarobić na studia itp. Najlepiej mogłbym zacząć sie tworzeniem stronek www oraz pisaniem skryptów głównie php i js. I skąd moge brac jakies zlecenia? Bo tutaj na forum to raczej za dużo ich niema. Skąd wy je bierzecei sa jakies strony ze zleceniami czy co?

będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi.
Pozdrawiam.
jareeny
www.zlecenia.przez.net
kubek15
a cos więcej znacie?
patryczakowy
Każdy sobie rzepkę skrobie
zwierzołak
jest jeszcze http://www.freelancer.pl/ ale widzę że jest tam 15 zleceń (na strony www 5) także serwis wygląda na wymarły

na początku musisz szukać chyba w takich miejscach, a jak będziesz robił dobrą robotę to na pewno z niektórymi klientami możesz liczyć na dalszą współpracę i na to, że polecą Cię znajomym i w zleceniach będziesz mógł przebierać
Speedy