Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [AJAX][JavaScript][PHP]PHP, JAVASCRIPT i JSON
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Wiktor P.
Witam!
Pewnie głupie pytanie, ale jestem początkujący, a moja stara mi na nie nie odpowie.

Komunikuję się pomiędzy PHP i JavaScriptem.
JS sczytuje mi dane w formacie JSON stworzone dynamicznie przez PHP i zapisane do pliku .txt.
I oto sedno sprawy: czy zapisywanie danych w formacie JSON w plikach .txt jest dobrym rozwiązaniem ?
Może lepiej w plikach .php albo jeszcze innych.

Z góry dzięki za wskazówki i wszelkie zjebki.
Zosiek
Cytat(Wiktor P. @ 6.10.2009, 12:31:54 ) *
Pewnie głupie pytanie, ale jestem początkujący, a moja stara mi na nie nie odpowie.

Przepraszam nie mogłem się powstrzymać, co ona ma odo tego??

Jeżeli się nie mylę to jeżeli przeglądarka korzysta z plików to i użytkownik (jeśli je odkryje) może jej przejrzeć. Mowa o plikach .txt. Nie znam się na AJAX i JSON więc nie wiem. (Jeśli się da to można zapisywać w pliku .php jako zmienne?)

@Edit

paw-e-l ma racje.
paw-e-l
...a moja stara mi na nie nie odpowie.

lol haha.gif
JS sczytuje mi dane w formacie JSON stworzone dynamicznie przez PHP i zapisane do pliku .txt.

skoro dane są generowane dynamicznie to czy nie lepiej przekazywać dane do js po prostu wypisując je w skrypcie php bez tworzenia dodatkowego pliku?
Wiktor P.
Cytat(Zosiek @ 6.10.2009, 12:34:53 ) *
Przepraszam nie mogłem się powstrzymać, co ona ma odo tego??

Stara ma menopauzę i wolę się jej o nic nie pytać, bo jeszcze zarobię, więc pytam na forum.

Cytat(paw-e-l @ 6.10.2009, 12:39:29 ) *
skoro dane są generowane dynamicznie to czy nie lepiej przekazywać dane do js po prostu wypisując je w skrypcie php bez tworzenia dodatkowego pliku?

Chodzi o to, że skrypt generujący dane dynamicznie ma w sobie dużo logiki. Zwraca wynik w JSON'ie ale sam jest dość obszerny.
JS sczytuje i tak tylko wynik, ale pomyślałem, że może lepiej wrzucić go do innego pliku.
skowron-line