Witam,
Mój projekt do którego pomagaliście mi stworzyć system rejestracji i logowania właśnie się rozpoczął. Logowanie i rejestracja działa już tak jak chcę(md5, sh1, sesje). Teraz przybliżę resztę projektu wirtualnego katalogu biblioteki i moje pytania. Jak na razie mam dwie w bazie dwie tabele: uzytkownicy(id, imie, nazwisko, login, haslo, uprawnienia) oraz ksiazki(id, tytul, autor, rok, haslo_przedm, haslo_przedm2). Moje założenia są takie:
1. panel usera:
wyszukiwanie po: autor, tytul, slowa kluczowe;
rezerwacja ksiazek, zamowienie do odbioru na miejscu w bibliotece;
2. panel admina:
aktywacja, blokowanie, usuwanie userow;
dodawanie, edycja, usuwanie ksiazek;
Jak się za to wszystko zabrać aby miało to ręce i nogi? Nie chcę gotowych rozwiązań chcę naprowadzenia jak rozwiązać kwestie tabel, dostępu, wyszukiwania oraz jak zrealizować w/w funkcje w oparciu o moją bazę. Chodzi mi po głowie dodanie przy rejestracji nadania rangi 'nieaktywne' dla kont dopiero założonych aby admin mógł je dopiero potwierdzić po weryfikacji danych. Rezerwacja i zamówienie książek to chyba coś w rodzaju koszyka w e-sklepie? Macie jakieś dobre rady jak to ugryźć? Jakieś słowne pseudo-kody? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.