Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [HTML]Webs
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
olokos
Moja strona Czy ona ma php co ona ma bo nie wiem coś tam zrobiłem jak nie ma php to czy da się to jakoś zmienić? proszę nie bić po głowie Jestem KOMPLETNIE ZIELONY
znam dobrze bb-codes ale to pomoże CHYBA tylko na forum haha.gif
chcę wgrać ten player ale jak? słyszałem cośw googlach o php więc jestem!
darko
To jest plugin do joomli. Możesz sprawdzić czy Twój serwer obsługuje php tak: piszesz skrypt (w jakimkolwiek edytorze tekstów z kodowaniem najlepiej który potrafi zapisywać z kodowaniem utf-8, ale niekoniecznie):
<?php
phpinfo();
?>

nazywasz go sobie: czy_mam_php.php i zapisujesz na dysk.

Następnie kopiujesz (wrzucasz) jakimś klientem ftp ten skrypt na serwer, na którym chcesz sprawdzić i wpisujesz w adresie: ADRES_SERWERA/WŁASCIWY_FOLDER/czy_mam_php.php

Ogólnie tu musisz podać lokalizację skryptu na serwerze.

Jeśli ujrzysz czarno-fioletowe tabelki laugh.gif z ustawieniami php i logo PHP, to znaczy, że serwer obsługuje php yahoo.gif Jeżeli natomiast zostaniesz zapytany przez przeglądarkę czy chcesz pobrać plik czy_mam_php.php i zapisać go na dysku (lub zostanie on pobrany automatycznie) albo jeśli zobaczysz zamiast strony po prostu treść skryptu - nie masz PHP angrysmiley.gif
olokos
Mam php kumpel mi powiedział żebym podejrzał kod źródłowy winksmiley.jpg duuużo mniej pieprzenia się smile.gif Jak zainstalować ten dodatek ludzie HELP!
darko
Musisz wpisać adres odpowiadający lokalizacji skryptu na serwerze, jeżeli adres Twojego serwera to http://www.example.com, a Ty wrzuciłeś skrypt do folderu np. public, to podajesz adres tak:
http://www.example.com/public/czy_mam_php.php

Rozszerzenie pliku skryptu musi koniecznie być php ewentualnie phtml lub php4 albo php5 ale tych ostatnich nie polecam

//edit