Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL][PHP]formularz nie dodaje rekordów do bazy
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
misiekk45
Witam serdecznie!
Jako że jestem uczącym się programistą chciałbym poprosić o pomoc w mojej sprawie.
Próbuje przerobię skrypt ogłoszeń openautoclassifieds na swoje potrzeby tzn zebym tylko ja mógł dodawać ogłoszenia.
Sprawa wygląda w ten sposób: mam formularz z danymi samochodu po którego wypełnieniu i naciśnięciu wyślij do bazy danych dodaje się pusty wiersz rekordów. i nie mam pojęcia dlaczego. Oryginalny skrypt działa na zmiennych globalnych i na localhoscie śmiga aż miło, ale na serwerze jest ta opcja wyłaczona. Proszę o pomoc bo próbuje już 2 dzień wstawiać $_GET i $_POST ale nic z tego...
Fragment kodu(jeśli będzie potrzeba to prześle formularz):

1.  
  2. if ($_GET['action'] =="add") //tutaj próbowałem z post ale nic z tego
  3. {
  4. $dberror = "";
  5.  
  6.  
  7.  
  8. $title = addslashes($_POST['title']);
  9. $address = addslashes($_POST['address']);
  10. $city = addslashes($_POST['city']);
  11. $fulldesc = addslashes($_POST['fulldesc']);
  12. $type = addslashes($_POST['type']);
  13. $transmission = addslashes($_POST['transmission']);
  14. $color = addslashes($_POST['color']);
  15. $doors = addslashes($_POST['doors']);
  16. $notes = addslashes($_POST['notes']);
  17.  
  18.  
  19.  
  20. $price = ereg_replace("[^[:alnum:]]","",$_POST['price']);
  21. $year = ereg_replace("[^[:alnum:]]","",$_POST['year']);
  22. $miles = ereg_replace("[^[:alnum:]]","",$_POST['miles']);
  23.  
  24.  
  25. if ($linefeeds == "Y")
  26. {
  27. $previewdesc = ereg_replace("(\r\n|\n|\r)", "<br>", $_POST['previewdesc']);
  28. $fulldesc = ereg_replace("(\r\n|\n|\r)", "<br>", $_POST['fulldesc']);
  29. }
  30.