Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [wolontariat]Formularz kontaktowy
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
Mysik
Witam.

Szukam DZIAŁAJĄCEGO skryptu (kodu) formularza kontaktowego... Ma być prosty, wysyłać maile na konta wp/o2/gmail. Najlepiej z komentarzami w środku, żeby wyjaśniał konfigurację itp...
Może nawet ktoś szybciutko napisze taki kod? Bo na forum PHP to pewnie mądrzy ludzie są smile.gif

Od razu zaznaczę, że jestem ABSOLUTNIE zielony jeśli chodzi o PHP... HTML znam, ale nie wiem co tam się wkleja z php i gdzie...
Jest obojętne czy będzie korzystał z zewnętrznego pliku php (jeśli tak - JAK ZROBIĆ ODNOŚNIK DO NIEGO questionmark.gif?) czy będzie wewnętrznym kawałkiem kodu...
Nie potrzebuję udziwnień w stylu captchy,
raxon
  1. <?php
  2. // sprawdzamy, czy zmienna $submit jest pusta
  3. if (empty($_POST['submit'])) {
  4. // wyświetlamy formularz
  5. echo "<table border=\"0\"><form method=\"post\">
  6. <tr>
  7. <td>Treść wiadomości</td>
  8. <td><textarea name=\"tresc\" style=\"width: 250px; height: 100px\"></textarea></td>
  9. </tr>
  10. <tr>
  11. <td>Imię, nazwisko lub nick</td>
  12. <td><input type=\"text\" name=\"imie\" style=\"width: 250px\"></td>
  13. </tr>
  14. <tr>
  15. <td>Adres e-mail</td>
  16. <td><input type=\"text\" name=\"email\" style=\"width: 250px\"></td>
  17. </tr>
  18. <tr>
  19. <td>&nbsp;</td>
  20. <td><input type=\"submit\" name=\"submit\" value=\"Wyślij\">&nbsp;
  21. <input type=\"reset\" value=\"Od nowa\"></td></form>
  22. </tr>
  23. </table>";
  24. }
  25. // sprawdzamy, czy zmienne przesłane z formularza nie są puste
  26. elseif (!empty($_POST['tresc']) && !empty($_POST['imie']) && !empty($_POST['email'])) {
  27. // jeżeli powyższy warunek jest spełniony tworzona jest wiadomość
  28. // zmienna $message zawiera treść wiadomości
  29. $message = "Treść wiadomości:\n$_POST[tresc]\nWysłał: $_POST[imie]\ne-mail: $_POST[email]";