Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Skrypt CronJob
Forum PHP.pl > Forum > PHP
matred154
Witam.
Potrzebuje skryptu który potrafił by zalogować sie na stronie, i kliknać w 4 przyciski.
Jestem zielony w pisaniu skryptów. Ale gdyby mi ktoś podał jakiś szablon lub coś podobnego może bym sobie to przekształcił jakoś.
Skrypt chciałbym dodać do CronJoba. Co 12 godzin. Było by takie coś możliwe?
Van Pytel
Poczytaj o curlu
matred154
Ehhh... Nie chce mi się uczyć całego cUrl. PHP znam cieńko. Chciałbym żeby ktoś mi napisał szablon. Wydaje mi się ze nie powinno to dużo zająć.
pedro84
Cytat(matred154 @ 27.06.2010, 14:08:24 ) *
Ehhh... Nie chce mi się uczyć całego cUrl. PHP znam cieńko. Chciałbym żeby ktoś mi napisał szablon. Wydaje mi się ze nie powinno to dużo zająć.

lol. Naprawdę myslisz, że ktoś Ci to zrobi? Tobie sie nie chce? A nam ma się chcieć? LOL
KeeL
Cytat(pedro84 @ 27.06.2010, 14:19:56 ) *
lol. Naprawdę myslisz, że ktoś Ci to zrobi? Tobie sie nie chce? A nam ma się chcieć? LOL

A jeżeli się nie chcę to do bazaru i za opłata na pewno Ci ktoś zrobi.
matred154
No słuchaj... Ktoś co umie to zrobić to zrobi. Ja nie umiem ani PHP ani tymbardziej cURL. Nie wiem skad u Ciebie ten "wybuch" śmiechu. Myślałem że ktoś mi pomoże. Od tego jest forum. No ale coż. Pomyliłem się. Dzięki.

Mogłem sie domyśleć ze o kase chodzi..
phpion
Dokładnie tak, forum jest od pomagania. Żeby otrzymać pomoc należy wykazać nieco własnej inicjatywy. Ty czekasz na gotowca. W takim razie zapraszam do działu "Giełda ofert" - możesz tam opisać co chcesz otrzymać oraz jaką kwotę oferujesz za wykonanie.
matred154
Nie wiem czy jest to aż tak skomplikowany skrypt aby za niego płacić. BTW dzieki..
I nie wiem. Pewnie nie przeczytałeś dobrze. Chciałem podobnego szablonu, a nie gotowca.
pedro84
Cytat(matred154 @ 27.06.2010, 14:30:20 ) *
Nie wiem czy jest to aż tak skomplikowany skrypt aby za niego płacić. BTW dzieki..