- fizyczne usunięcie plików z serwera (obecnie wyrzucana jest informacja o nich z bazy, jednak pliki dalej istnieją na serwerze - funkcja unlink())
- msgbox z zapytaniem czy na pewno chcesz usunąć zaznaczony plik
- blokowanie uploadowania tak samo nazwanych plików
Nie bardzo umiem sobie z tym poradzić bo jestem zielony z phpa, dlatego prosiłbym o pomoc w tej drobnej korekcie:)
1.
<?php require_once('funkcje_pliki.php'); $usun_mnie = $_POST['usun_mnie']; $prawid_uzyt = $_SESSION['prawid_uzyt']; tworz_naglowek_html('<center>Usuwanie Pliku</center>'); sprawdz_prawid_uzyt(); if (!wypelniony($_POST)) { echo '<p>Nie wybrane zostały żadne Pliki do usunięcia.<br/> Proszę spróbować ponownie.</p>'; wyswietl_menu_uzyt(); tworz_stopke_html(); exit; } else { foreach($usun_mnie as $plik) { if (usun_plik($prawid_uzyt, $plik)) { } else { } } } else { } } if ($tablica_plik = pobierz_plik_uzyt($prawid_uzyt)) { wyswietl_plik_uzyt($tablica_plik); } wyswietl_menu_uzyt(); tworz_stopke_html(); ?>
2.
function wyswietl_menu_uzyt() { ?> <body bgcolor=#000000 text=#ffffff> <hr /> <a href="dodaj_plik_formularz.php">Dodaj plik</a></br> <?php if($tabela_plik == true) { } else { } ?></br> <hr> <a href="czlonek.php">Strona usera</a></br> <a href="zmiana_hasla_formularz.php">Zmień hasło</a></br> <a href="wylog.php">Wyloguj</a></br> <hr /> </body> <?php }
3.
<?php require_once('funkcje_pliki.php'); $max_rozmiar = 1024*1024; $nowy_plik = $_FILES['plik']['name']; tworz_naglowek_html('<center>Dodawanie Plikow</center>'); try { sprawdz_prawid_uzyt(); if (!wypelniony($_POST)) { throw new Exception('Formularz wypełniony niewłaściwie. Proszę spróbować ponownie.'); } if ($_FILES['plik']['size'] > $max_rozmiar) { } else { } 'pliki/'.$_FILES['plik']['name']); } } else { } dodaj_plik($nowy_plik); $prawid_uzyt = $_SESSION['prawid_uzyt']; if ($tablica_plik = pobierz_plik_uzyt($_SESSION['prawid_uzyt'])) { wyswietl_plik_uzyt($tablica_plik); } } catch (Exception $e) { } wyswietl_menu_uzyt(); tworz_stopke_html(); ?>