Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP][HTML]Wysyłanie email skryptem php
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
jakis_login
Witam
Chcę zrobić na stronie aby można było wysłać meila bez klienta pocztowego i coś mi nie działa;( Jestem początkującym więc proszę o wyrozumiałość. Oto mój kod:

1. <div>
  2. <form action="skrypt.php" method="post">
  3. wpisz email<br/><input type="text" name="email" /><br /><br/>
  4. tresc maila<br/><textarea name="content" cols="30" rows="6"></textarea>
  5. <input type="submit" value="wyslij" />
  6. </form>
  7. </div>

a w drugim pliku skrypt.php mam:

1. <?PHP
  2. $adresat = "mojadres@wp.pl"; // pod ten adres zostanie wysłana wiadomosc, jest to adres przykładowy
  3. @$email = $_POST['email'];
  4. @$content = $_POST['content'];
  5.  
  6. $header = "From: ktos@serwer.pl \nContent-Type:".
  7. 'text/plain;charset="iso-8859-2"'.
  8. "\nContent-Transfer-Encoding: 8bit";
  9.  
  10. if (mail("$adresat", "Jakis temat", $content, $header))
  11. echo "działa";
  12. else
  13. echo "nie wysłano";
  14. ?>

a oto moj blad: Warning: mail() [function.mail]: Failed to connect to mailserver at "localhost" port 25, verify your "SMTP" and "smtp_port" setting in php.ini or use ini_set() in C:\Program Files (x86)\WebServ\httpd\wysylanieMeilaZphp\skrypt.php on line 10
nie wysłano

Uruchamiam to na localu. Dodam, ze pliki umieszczałem na darmowym serverze i także nie działało - pokazywało komunikat "nie wysłano".
bubus_s
Witam ja korzystam z takiej wersji działa bez żadnych problemów
Jak by coś nie działało pisz.
Mam nadzieję że wszystko jest zrozumiałe.
  1. <?php
  2. // Naglowki mozna sformatowac tez w ten sposob.
  3. $naglowki = "Reply-to: moj@mail.pl <moj@mail.pl>".PHP_EOL;
  4. $naglowki .= "From: moj@mail.pl <moj@mail.pl>".PHP_EOL;
  5. $naglowki .= "MIME-Version: 1.0".PHP_EOL;
  6. $naglowki .= "Content-type: text/html; charset=iso-8859-2".PHP_EOL;
  7.