Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]krasnal , brak wyświetlania php
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
blade123321
Witam . Mam oto następujący problem. Dopiero co zaczynam moją przygodę z PHP więc jestem laikiem , a mój problem wygląda następująco:
posiadam zainstalowanego krasnal serv 2.7 i kiedy wrzucam stronkę zapisana z rozszerzeniem .php ten kod wcale mi się nie wyświetla, choć w źródle strony jest, i wrzucam plik odpowiednio do c/usr/krasnal/www . Proszę o pomoc worriedsmiley.gif
Crozin
Skoro zaczynasz z PHP to nie pracuj w środowisku sprzed lat. Ściągnij sobie paczkę UniServer, XAMPP czy WAMP gdzie masz przynajmniej nowe wersje oprogramowania.
Jeżeli będziesz mieć problemy to pokaż jakie masz pliki i jak je wywołujesz.
mieszkos
usun krasnala, sciagnij xampp
blade123321
A czy te programy są po polsku lub są do nich jakieś porady/instrukcje?
Crozin
Cytat
A czy te programy są po polsku lub są do nich jakieś porady/instrukcje?
Samo oprogramowanie nie. Ale jest w sieci cała masa polskich materiałów na ich temat. Zresztą co to za filozofia kliknąć "next" kilka razy.
grassmen
Jak masz jeszcze krasnala to:
1. pokaż ten kod php
2. czy piórko krasnala świeci się na zielono ?
3. i światła SQL na zielono ?
blade123321
<html>
<head>
pierwszy php
</head>
<body>
<?php
echo "hello world";
?>
</body>
</html>

a reszta swieci sie na zielono to i to
mieszkos
nie kalecz, usun tego krasnala i sciagnij xampp, potem odpalasz control panel i kliasz start apache i start mysql. cala filozofia
blade123321
dobra. mam już xampp'a lecz gdzie wrzucać skrypty i jak je odtworzyć w przeglądarce?
Smertius
Katalog htdocs w katalogu instalacyjnym xampp.

Wpisz w przeglądarce localhost
blade123321
no wpisalem i po /nazwe pliku.php i nic
kadlub
spróbuj 127.0.0.1/nazwa pliku
blade123321
nic nie dalo
na stronce sie wyswietla
Nie znaleziono obiektu!

Nie znaleziono żądanego URLa na tym serwerze. Jeśli wpisałeś URLa ręcznie, sprawdź, czy nie się nie pomyliłeś.