Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Poszukuję pracodawcy zdalnie.
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
cykcykacz
Witam,
poszukuję osoby dla której mogę programować w PHP/Zend Framework za tanie pieniądze.

Jestem początkującym więc na początek proste zadania z czasem trudniejsze.

karkonosze@promax.media.pl
plej
http://www.zlecenia.przez.net/

powodzenia:)
cykcykacz
Nie dam rady za duża konkurencja tam jest... dla tego napisałem tutaj temat.
plej
No fakt sporo tam ich jest:)
Pawel_W
@up
haha biggrin.gif

@cykcykacz
skoro jesteś początkujący to może najpierw potrenuj / zaangażuj się w jakiś projekt open source, który będziesz mógł potem umieścić w portfolio, wg mnie taka opcja jest lepsza niż robienie po stawkach rzędu kilka zł / godzinę smile.gif
cykcykacz
Ok, mogę się nawet z angażować w projekt Open Source. Jest może jakaś strona gdzie poszukują programistów do projektów Open Source?
Ogólnie szukam osób dla których mogę po robić jakieś moduły, aplikacje dzięki czemu zdobędę doświadczenie.
shine
Cytat(cykcykacz @ 19.05.2011, 22:07:49 ) *
Jest może jakaś strona gdzie poszukują programistów do projektów Open Source?

rozwaliło mnie
blooregard
Cytat(shine @ 20.05.2011, 20:46:02 ) *
rozwaliło mnie

A możesz uzasadnić, co Cię rozwaliło?
melkorm
@cykcykacz

Fajnie że szukasz czegoś gdzie byś mógł się poduczyć, jeżeli chodzi o Zend'a i naukę:

Naucz się wykorzystywać moduły Zend'a, głównie ACL, Auth, Form, View, Layout, DB, napisz jakiegoś CMS'a z Frontenedem i Backendem z logowaniem itp, gdy będziesz coś miał daj to pod ocenę, na pewno znajdą się osoby które przejrzą Twoje wypociny i zwrócą uwagę na popełnione błędy itp - w końcu będziesz miał taką wiedzę że spokojnie będziesz mógł aplikować na młodszego programistę Zend'a / PHP.

Także rada ode mnie byś spojrzał na Zend'a pod kątem wykorzystywanych tam wzorców projektowych, co także da Tobie ogromną wiedzę na ten temat.

@shine

Cytat
rozwaliło mnie

Cytat