Opis pluginu:
NPC - zgroza dla developerów... Dlatego chcę zapłacić.
Plugin powinien być łatwy w użyciu, kompatybilny z pluginami permissions/essentials, iconomy.
Funkcje pluginu:
*Tworzenie NPC =]
*Przypisanie właściciela/grupy właścicieli danego npc'a
*Zbindowanie kilku npc do jednej grupy, tak żeby każdy npc z grupy x "nasłuchiwał" komendy wysłanej do grupy x (przykład: /npc groupOrder groupName setCheckpoint - tworzy checkpoint 1 dla grupy X... I dalej /npc groupOrder groupName patrol - npc zaczynają patrolować po ustalonych checkpointach)
*Jeżeli npc nie jest przypisany do żadnej grupy graczy/gracza, może zostać zakupiony z miejsca gdzie npc został stworzony. Domyślna cena brana z konfigu (yml). Twórca (mod, admin) może zmienić cenę podczas tworzenia npc - np. /npc create npcName npcType nowaCena flaga_czy_npc_sie_odradza (t/f).
*Tworzenie drogi patrolowej dla npc/grupy npc'ów
*Ustawienie odległości dla npc, dzięki czemu npc nie będą na siebie, graczy wchodzić (może być w konfigu - super jak można by było edytować z konsoli)
*3 typy npc:
-merchant - może kupować/sprzedawać rzeczy, właściciel ustawia przyjazne grupy oraz grupy wrogie - wszyscy inni to neutrale... Grupy przyjazne oraz neutrale mogą handlować z npc, ale neutrale płacą więcej/sprzedają za mniej (właściciel ustawia %), wrogowie zobaczą jedynie konfigurowalną wiadomość.
Dzięki kompatybilności z iConomy npc wysyła pieniądze na konto właściciela lub inne konto podane przez niego. Właściciel mógłby użyć 2 konta i rozdzielić wpływy - np. 60% na swoje konto, 40% na konto miasta.
Przykład: Janek kupił merchant npc, Janek należy do grupy "Stefany", więc "Stefany" automatycznie są na liście przyjaciół npc'a. Barbara jest nowym graczem, Janek nie wstawił jej na listę wrogów, więc Barbara może kupować/sprzedawać od npc'a (ale trochę na tym traci). Heniek należy do grupy "Gargamelów" - wrogiej grupy, więc automatycznie trafia na listę wrogów npc'a i nie może kupować/sprzedawać. Merchant NPC nie można zabić. Janek może dodawać graczy, grupy graczy do listy przyjaciół, wrogów. Janek może dodać Henika do listy przyjaciół npc'a - więc mimo, że Heniek jest wrogiem - może kupować/sprzedawać.
Janek może ustawić drogę dla swojego handlarza, handlarz będzie patrolował wyznaczony szlak. Janek może też ustawić punkt stały dla npc'a, przez co npc będzie stał w miejscu. Jężeli npc nie będzie miał miejsca/drogi, to będzie za Jankiem chodził, będzie x pól oddalony od Janka (brane z ustawień). Merchant npc nie może zginąć, ale można go sprzedać, usunąć (może to zrobić właściciel, mod, admin). Ponieważ GUI nie może być stworzone/zmienione bez ingerencji w klienta - więc GUI być nie musi... Ale jeżeli ktoś wie jak zrobić GUI jak np. modzie miliere (źle przeliterowane - francuski mod...) to dopłacę. Prawy klik zaznacza npc - npc powiadamia gracza, podaje mu komendy, wyświetla tabelkę (jeżeli GUI nie jest do zrobienia) z rzeczami w "sklepie" oraz ceny. Komendy np.: (po kliknięciu na npc) /npc buy/sell id amt - wiadomo...
Kolejne klasy to żołnierz oraz bandyta... I inne opcje... Jeżeli jesteś zainteresowany - PM.
Nie znam javy dlatego piszę tu. Do wydania mam 100 funtów - na dzień dzisiejszy 441,82zł, ewentualnie możesz się targować, żądać więcej "bo to dużo roboty" - ale jest to prywatne zlecenie, także płacę z własnego portfela

Edit: up, chyba temat powinien powędrować do działu "Kupię?". W razie co przepraszam i proszę o przeniesienie.
Edit2: Wiem, że to forum PHP... Nie jestem członkiem innego forum, a wiem że są tu goście, którzy w Javie sobie radzą. Jeżeli tu nie znajdę - pójdę na zagr. stronki freelancerów, jakieś forum javy. Chcę dać zarobić rodakowi, a nie hindusom
