Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Zwykłe forum.
Forum PHP.pl > Forum > Gotowe rozwiązania > Skrypty forum
Fichetta
Chciałabym założyć forum, ale te poradniki są jakieś ... i po połowie dnia szukania nic.
Forum proste, nie musi być nawet możliwość rejestracji, choć chcę, aby Admin miał opcję do przenoszenia i zamykania postów oraz opcja " zobacz nowe posty".
Wiem, że to polskie forum, jednak moje musi być po ang. z uwagi na użytkowników.
Mógłby ktoś może dać jakiś skyprt, albo jak mam to zrobić? Zaznaczam, że jestem niestety początkująca.
pedro84
Darmowe silniki: PHPBB, MyBB, SMF. Z płatnych: vBulletin, IPB.
Fichetta
A mógłbyś polecić jakieś dobre do nich poradniki? (do darmowych).
pedro84
Nie znam żadnych. Ale do czego poszukujesz poradników? Większość informacji znajdziesz w dokumentacji każdego z silników.
Fichetta
Tylko ja się nie znam i dobry by był taki poradnik dla głupich, np. :
1. Ściagnij to
2. Aby zmienić logo forum kod : xx
itd
pedro84
Eee, bez przesady, dużo rzeczy idzie bez problemu ustawić z poziomu panelu administracyjnego. Pobierz, zainstaluj, pobaw się, w razie problemów, pomożemy na forum.
Fichetta
Tylko ten panel administacyjny trzeba stworzyć, a ja nie wiem jak.
I jak pisałam nie mam o tym pojecia, nawet nie wiem jak otworzyc .php
pedro84
Nic nie trzeba tworzyć, panel administracyjny masz dostępny zaraz po zainstalowaniu.
Fichetta
Tylko co mam zainstalowac?
pedro84
Cytat(pedro84 @ 19.03.2012, 11:20:19 ) *
Darmowe silniki: PHPBB, MyBB, SMF.

Poszukaj sobie w Google stron oficjalnych, poczytaj dokumentację, żeby w ogóle lepiej poznać jak to działa.
Fichetta
Tylko ta dokumentacja mi nic nie mowi, jedyne co tam jest to licencja.
Ale poradnika jak zrobic to nie ma.
d3ut3r
http://wiki.phpbb3.pl/wiki/Instalacja_phpBB3

opis instalacji phpBB3 na innych podstronach wiki masz inne porady dotyczące tego silnika.
phpion
Pierwszy z brzegu wynik wyszukiwania dla "phpbb instalacja":
http://www.active24.pl/pomoc/phpbb/