Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [JavaScript] Wstawianie obrazu flash (.swf)
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
flp4
Witam! Proszę o pomoc!
Chcę aby na wszystkich stronach, które mam w html pojawiał się ten sam banner.
Jestem kompletnym laikiem w javascript.

Co chciałbym zrobić?

Na każdej stronie chciałbym aby widniał banner (w formacie .swf) jednak kiedy będę chciał go zmienić to nie chcę każdego pliku otwierać i wpisywać znów nowe dane, tylko chcę w pliku javascriptu zmienić dane i na każdej stronie html będą one widoczne.

Proszę o pomoc i wytłumaczenie krok po kroku co powinienem zrobić

Dziękuje serdecznie
usb2.0
JavaScript to raczej nie rozwiązanie w tym przypadku
Ja bym proponował zrobić to jako komponent który dodajesz na tej "każdej stronie html" , co ogólnie brzmi trochę dziwnie:P
No i mając taki komponent zmieniałbyś nazwę tego *.swf i wszystko załatwione.
markonix
A jak wygląda na ten moment Twoja strona?
Za każdym razem powtarzasz na stronie kod HTML nagłówka i stopki?
-flp4-
Tak, za każdym razem wprowadzam odpowiedni kod na stronę. Chodzi o to, że jak np. chcę zmienić .swf na inny to muszę w każdym pliku zmieniać nazwę. Mogę także ten .swf nazwać tak jak poprzedni ale jeśli rozmiar tego .swf jest inny to muszę na każdej stronie wpisywać nowy rozmiar mimo, że nazwa pozostaje ta sama
flp4
Tak, za każdym razem wprowadzam odpowiedni kod na stronę. Chodzi o to, że jak np. chcę zmienić .swf na inny to muszę w każdym pliku zmieniać nazwę. Mogę także ten .swf nazwać tak jak poprzedni ale jeśli rozmiar tego .swf jest inny to muszę na każdej stronie wpisywać nowy rozmiar mimo, że nazwa pozostaje ta sama

Coś mi się dwa razy to pokazało :/
ferrero2
Jeżeli używasz php to jest to banalne i nic nie trzeba robić w zasadzie.
Wspólną część każdej strony przykładowo tzw. Nagłówek tworzysz jako plik naglowek.php
Potem na każdej stronie robisz na górze
  1. <?php
  2. require("naglowek.php");
  3. ?>