Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Stosowanie class / jak sie tego nauczyc ? :)
Forum PHP.pl > Forum > PHP
bigos1995-95
Witam, jestem początkujący w nauce php. Uczę się z książki Vademecum wydanie IV i doszedłem do tematu z klasami do tego tworzenie własnych funkcji. Siedzę już nad tym może z 4 dni i nie mogę tego pojąć. Może mi ktoś dać jakiś poradnik, filmik cokolwiek co mi przybliży stosowanie class, function i mnie tego jakos nauczy bo nie wiem czy to jest takie trudne czy ja jestem taki tępy smile.gif biggrin.gif
!*!
http://pl.wikibooks.org/wiki/PHP
tehaha
To nie jest temat, który da się streścic w kilku słowach i programowania obiektowego nie ogarniesz w kilka dni, więc nie martw się, nie będzie łatwo ale im dłużej będziesz w tym siedział tym łatwiej potem będzie. Ważne jest aby znaleźć taki kurs/książkę, który będzie dla Ciebie w odpowiednim tempie zwiększał poziom. Wpisz sobie w Google albo na YouTube "php OOP tutorial" i masz tego mnóstwo, wybierz taki, który Ci pasuje. Ponadto, żeby to zrozumieć to musisz sam zacząć pisać, więc musisz postawić sobie serwer na komputerze i zacząć pisać swoje skrypty, bo inaczej tego się nigdy nie nauczysz. W książce powinny być przykładowe kody i ćwiczenia. I jeszcze jedna rada, jeżeli przestałeś nadążać za materiałem w książce to zacznij ją czytać od początku, jak jest dobra książka to warto ją przerobić kilka razy, bo po jednorazowym przeczytaniu nie nauczysz się tego stosować. I na koniec pisać, pisać i jeszcze raz pisać. Pozdro
bigos1995-95
Wiem ,że najważniejsze to się nie poddawać i czytać pisać czytać pisać albo myślę że lepiej bym zrozumiał jakby ktoś mi to wytłumaczył na filmiku na konkretnych przykładach. Nie znacie może jakiegoś dobrego video tutoriala do class?
tehaha