Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Symfony][Symfony2] Problem z routingiem
Forum PHP.pl > Forum > PHP > Frameworki
pav
Witam,jestem początkujący w Symfony2, a wyskoczył mi problem, którego naprawdę nie wiem jak rozwiązać.

Podczas przekazywania parametrów wyskakuje mi błąd:

Cytat
Some mandatory parameters are missing ("idzwierzatka") to generate a URL for route "Admin_zwierze_edycja".

To link do przechodzenia do formularza edycja:

Cytat
<a href="<?php echo $view['router']->generate('Admin_zwierze_edycja', array('idzwierzatka' => $zwierzatka->getIdzwierzatka())); ?>">

tablica routingu:

Cytat
Admin_zwierze_edycja:
pattern: /admin/zwierze/edycja/{idzwierzatka}
defaults: { _controller: MultimediaAccountBundle:Admin:zwierzeEdycja}
requirements:
idzwierzatka: \d+

A to z controlera ( AdminController):

Cytat
public function zwierzeEdycjaAction(Request $request )
{
$idzwierzatka = $request->get('idzwierzatka' , '0');
$em=$this->getDoctrine()->getManager();

$zwierze = $em->getRepository('MultimediaAccountBundle:Zwierze')->find($idzwierzatka);

if (!$zwierze){
return $this->createForm(new ZwierzeType(), $zwierze);
}
$form = $this->createForm(new ZwierzeType(), $zwierze);
$em->flush();
return $this->render('MultimediaAccountBundle:Zwierze:edycja.html.php', array('form'=> $form->createView() , 'idzwierzatka'=>$idzwierzatka));

}

Zrzut z Entity Zwierze

Entity zwierze

Bardzo bym prosił o pomoc.

Dziękuje i pozdrawiam
kropka89
przy każdym użyciu routera dajesz parametry (przekierowania, linki) ?
pav
@Kropka89

Tak, wyświetlę jeszcze jeden wpis:

Cytat
Admin_zwierze_nowy:
pattern: /admin/zwierze/nowy
defaults: { _controller: MultimediaAccountBundle:Admin:zwierzeNew }

Admin_zwierze_edycja:
pattern: /admin/zwierze/edycja/{idzwierzatka}
defaults: { _controller: MultimediaAccountBundle:Admin:zwierzeEdycja}
requirements:
idzwierzatka: \d+

@masteron