Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [wolontariat]Primaaprilisowy żarcik
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
KR2615
Witam
Postanowilismy ze znajomymi zrobić sobie bekę na 1 kwietnia i przygotowaliśmy śmieszną stronkę. Mamy skrypt, serwer, potrzeba jeszcze trochę pokodzić i zadbać o layouta strony. Koderem bynajmniej nie jestem złym to do grafiki mam dwie lewe rece. Poszukuje więc kogoś, kto dokona drobnych modyfikacji w gotowym CSSie (kilka elementów strony źle się wyświetla) i wykona pare śmiescznych ikonek. Gwaratuję, że jutro zabawa będzie przednia a jesli nam się uda, będziemy mieć newsa na Wykopie albo na jeszcze lepszej stronie wink.gif
Zainteresowanych zapraszam na priv

Mimo, że prima aprilis już za nami postanowiłem kontynuować projekt. Skłonił mnie ku temu fakt, że nigdzie w Internecie nie znalzłem podobnej strony a to co zamierzamy stworzyć jest unikatowe i zapowiada się na prawde fajnie smile.gif Nie jest to kolejny klon demotywatorów typu wiocha, hopaj albo ryjbuk. Potrzebuję pomocy w grafice, CSS i trochę w skrypcie. Zainteresowanych zapraszam na PW.

Wciąz poszukuje chętnych do wzięcia udziału w projekcie
!*!
Cytat
Skłonił mnie ku temu fakt, że nigdzie w Internecie nie znalzłem podobnej strony a to co zamierzamy stworzyć jest unikatowe i zapowiada się na prawde fajnie

Każdy tak mówi, a później poznają google i wychodzi jak zawsze.
Poza tym skoro przez tak długi okres czasu nie znalazłeś zainteresowanego, to podziel się tu tym "odkryciem internetu".
Ruda Grażyna
Podejrzewam, że to coś w stylu wysyłania poprzez stronę ww sms-ów do znajomych z wiadomością "zadzwoń szybko do mnie to b.pilne pod ten nr. tel.xxx-xxx-xxx"

Zainteresowany oczywiście jak najszybciej wykręca wskazany nr. tel a tam odzywa się " Szczęść Boże tu Radio Maryja"

Zgadłem ? Rkingsmiley.png
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.