Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Programowanie, czy usability?
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
sweter
Witam Was smile.gif

Obecnie studiuję na 2. roku. Zastanawiam się nad rozwojem swojej kariery.
Interesują mnie różne dziedziny informatyki, najbardziej programowanie i usability.

Jak myślicie w co bardziej opłaca się zagłębić? Jak będzie z zatrudnieniem i zarobkami w przyszłości?
skowron-line
Myślisz że tak krótko będziesz żył że nie ogarniesz obu ?
!*!
Cytat(sweter @ 15.04.2013, 09:25:09 ) *
Jak myślicie w co bardziej opłaca się zagłębić? Jak będzie z zatrudnieniem i zarobkami w przyszłości?

Odpowiedź znajdziesz jak Twój awatar przestanie się kręcić ;)

Wszystkie te pytania na forum zaczynają być dziwne... Ktoś inny ma decydować za kogoś, bo nie jest na tyle samodzielny, aby podjąć decyzję o swoim życiu?
g2g3
Skoro pytasz o takie rzeczy to gwarantuję Ci stary, że ta dziedzina nie jest w ogóle dla Ciebie.
sowiq
Cytat(sweter @ 15.04.2013, 09:25:09 ) *

Powinieneś zrobić ankietę i w zależności od wyniku obrać odpowiednią ścieżkę kariery...
sweter
Ehhh...
Zadałem pytanie Wam, bo interesuje mnie Wasza opinia, a nie dla tego, że nie jestem samodzielny wink.gif
Nie znam rynku IT dobrze więc pytam się ludzi bardziej doświadczonych - proste.

Dotychczas uważałem, że usability zajmuje się (w przypadku stron www) frontendowiec, grafik lub project managerowie.
Niedawno zauważyłem stanowisko "specjalista usability" - zaciekawiło mnie to.
Nie chcę żeby okazało się, że wybrałem A, a po pewnym czasie okazało się, że gdybym wybrał B zarabiałbym o x więcej.

@skowron-line: nie chcę być jako-takim specjalistą z obu dziedzin. Chcę być dobrym specjalistą z jednej, a w drugą zagłębiać się dla przyjemności.
deha21
Założyłem wczoraj podobny temat wink.gif Temat: Czego sie oplaca uczyc Może coś znajdziesz tu dla siebie.
sowiq
Cytat(sweter @ 15.04.2013, 13:39:10 ) *