Cytat(WiruSSS @ 18.09.2013, 00:39:04 )

Moim zdaniem jeśli coś da się uzyskać za pomocą CSS powinno być priorytetem z prostej przyczyny. CSS jest przez przeglądarkę obsługiwany natywnie i zawsze będzie wydajniejszy od JS. Druga korzyść względem js jest taka, że javascript zawsze można wyłączyć co unieruchomi animację (chociaż np nowy FF ukrył tę funkcję w configu zaawansowanym) a CSS nie. To co opisujesz da się bez problemu w CSS uzyskać. Tutaj masz gotowca wystarczy dodać rakietkę
http://thecodeplayer.com/walkthrough/pure-...ouds-backgroundA teraz weź sobie tę rakietkę i zrób tak żeby się przemieszczała po krzywej (beziera, catmullRoma czy innej) czy innej i zrób tak aby wektor kierunkowy tej rakietki był zgodny z jej kierunkiem ruchu.
Można się bawić w wycinanie kółek w CSS3 kombinując w funkcjami interpolacji i synchronizować obrót (może...). Ale myślę, ze prościej byłoby to zrobić w JS używająć Canvas w nowszych przeglądarkach i excanvas pod Explorera. Tylko, że to już nie jest rozwiązanie "na już" i wymaga trochę nauki.
Poza tym Canvas jest o wiele ciekawszy i ma fajne biblioteki, które podałem wyżej, co w sumie znacznie upraszcza tworzenie niebanalnych animacji.
Użyłbym JS do tej animacji też z tego względu, że to rozwiązanie byłoby dostępne znacznie szerzej niż CSS3 - faktem jest, że niewiele osób ma wyłączony JS, to nie jest żaden argument.