Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [wolontariat] Chętnych do pracy na grą przeglądarkową
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
luktapper
Witam,

Jakiś czas temu pisałem na forum w poszukiwaniu uczciwego, zapalonego człowieka w celu utworzenia wspólnie jakieś projektu - po pracy - tak dla siebie smile.gif. Odzew był ogromny za co Wam serdecznie dziękuję. Pisaliście z naprawdę ciekawymi pomysłami. Zebrałem sobie to wszystko w kupę, pomysł już jest i teraz szukam kogoś na poważnie do jego realizacji.

Chcę stworzyć grę przeglądarkową na wzór plemiona.pl. Nie będzie to oczywiście klon, będzie wiele funkcjonalności, które będą inne, a przede wszystkim kilka całkowicie nowych. Mam już wstępny szkic całego projektu. Pomysłów jest wiele. Rynek jak najbardziej chłonny - wystarczy złożyć małą ekipę i wziąć się do roboty. Mam własnego task manager'a z którego już korzystałem zespołowo, dzięki czemu nie będziemy musieli tracić czasu na organizację pracy.

Podsumowując - szukam dwóch zdecydowanych osób do pracy nad wyżej opisaną grą przeglądarkową. Nie jest to praca płatna. Szukam kogoś, kto jest gotów zainwestować swój czas i umiejętności w projekt. W zamian oferuję udział w zyskach. Sam jestem programistą i koniec końców jestem pewien, że i tak najwięcej czasu w to zainwestuję smile.gif.

Nie wiem jeszcze do końca w czym robić całą grę. Do tej pory robiłem platformy dedykowane lub średnie projekty, gdzie Kohana czy Laravel 4 nadawały się idealnie. Nie wiem natomiast jak np. Laravel 4 sprawdziłby się w takim środowisku. To jest jeszcze do uzgodnienia.

Jeśli znajdzie się ktoś chętny to zapraszam do kontaktu - luktapper@gmail.com - jak nikt się nie znajdzie to będę robić sam tongue.gif
aniolekx
Kto zrobi ładna grafikę? wink.gif
Metinari
Daj znać jakie to pomysły przewinęły się przy okazji publikacji poprzedniego tematu. Udzielałem się w tamtej dyskusji dość ostro, ale odezwała się do mnie jedynie jedna i to raczej mało zdecydowana osoba.

Btw. Grę to trzeba tworzyć z pasji, a nie chęci zarobku. smile.gif
wNogachSpisz
Na wszystkie świętości i obrazek panienki matki...
Co ma backendowy framework (laravel) do grzy przegląarkowej... Przecież 95% akcji dzieje się po stronie przegląarki.
To takie niepoważne...
fizzlebubble
Jeśli zdecydujesz się na ZF1 to wchodzę w to! Grafik jest (narzeczona).
Riggs
Ja koduję w Laravel 4 także w wolnej chwili mógłbym coś działać (oczywiście jeżeli nie będzie to kolidowało z innymi zleceniami)
wNogachSpisz
Gość się nie odzywa, typowy parafiańszczyźniany, słomiany zapał.
luktapper
Cytat
Gość się nie odzywa, typowy parafiańszczyźniany, słomiany zapał.

Wybacz, nie odpisuję wszystkim. Dostałem kilka maili od 12latków, którzy raczkują i myślą, że przy tego typu projekcie ktoś ich wszystkiego nauczy. Jeśli byłeś jednym z tych, którzy napisali - "Cześć, Znam php i Java, nadam się?", to pewnie dlatego nie odpisałem smile.gif

Odnośnie projektu. W tej chwili pracuje nad nim ja i jeszcze jedna osoba. Jest jeszcze jeden kolega chętny, ale jak na razie nie wie czy się będzie pisał. Z rzeczy organizacyjnych - trochę myśleliśmy nad frameworkiem, czytaliśmy trochę w sieci, konsultowaliśmy się też z innymi z pracy i padł pomysł na napisanie własnego silnika. Nie jestem do końca z tego zadowolony, bo nie przepadam za podejściem "po co korzystać z czegoś co jest, lepiej zrobić coś własnego - będzie lepsze". Jednak wiele jest pozytywów. Przede wszystkim gra przeglądarkowa (jeśli coś z tego będzie), to generować będzie duże obciążenie, a frameworki takie jak np. Zend 2, czy Symfony to małe kombajny, które robią wiele rzeczy, które na pewno nie będą potrzebne przy takiej grze. Z tego też powodu chcemy zrobić własne mini MVC, które będzie dedykowane dla tej aplikacji.

Chcemy pracować w zespole 3/4 osób, tak więc jeśli jeszcze jest ktoś chętnych to zapraszam do kontaktu.
fizzlebubble
Podeślij mi proszę na PW brief oraz kontakt Skype :-)
luktapper
Zapraszam serdecznie do kontaktu. Pomysł jest naprawdę dobry, mocno rozbudowany. Wystarczy tylko grupka osób, która to pchnie smile.gif

Nie musisz znać żadnego framework'a, ponieważ piszemy na własnym silniku po części złożonym z komponentów Symfony. Mamy grafika, który opakuje wszystko ładnie, jak gra już będzie miała ręce i nogi. Jak wszystko będzie już na etapie ukończenia to mam też znajomego, który jest specjalistą od SEO i pomoże nam ruszyć cały projekt.
fizzlebubble
Wciąż czekam na kontakt :-)
Daiquiri
A macie już cokolwiek? Grafikę, kod? Wtedy będzie nieco łatwiej ocenić poziom projektu smile.gif.
luktapper
@Daiquiri - tak jak wcześniej napisałem - mam grafika, który weźmie udział w projekcie, gdy będzie już coś gotowe. Niestety na najbliższe 2 miesiące jest całkowicie zajęty (święta idą, a co z tym się wiąże - ludzie kupują kampanie reklamowe). Z tego względu chcemy zrobić te podstawowe funkcjonalności gry, tak aby można było przygotować grafikę. Kod jest, jednak to zalążki silnika - nie ma tam na razie nic z właściwych funkcjonalności gry. Jeśli jesteś szczerze zainteresowany to zapraszam do kontaktu, ale uprzedzam - jest to raczkujący projekt, wszystko dopiero powstaje. A żeby się szybciej rozwijał - potrzebni są ludzie smile.gif
Daiquiri
Luktapper, czytałam co pisałeś. Jestem jednak zdania, że bez dobrego grafika projekt stanie pod znakiem zapytania. Niestety nie każdy grafik webowy potrafi narysować fajne elementy swiata gry, a co dopiero postaci. Mając jakiś zalążek graficzny mogę ocenić, czy (bez urazy) warto poświęcać jakikolwiek czas. Do jakiegoś etapu brak optymalizacji programisty da się nadrobić sprzętowo, ale kiepska grafika zniechęca na starcie smile.gif.

W chwili obcnej pytam bardzej z ciekawości, bo do końca roku mam kalendarz wypełniony po brzegi. Tak czy inaczej, powodzenia.
Piotr33
A ja odnoszę wrażenie, że naoglądałeś się za dużo The Social Network wink.gif Robisz grę w klimacie Plemion, ale po co? Po co skoro jest już cała masa takich gier, które mają budżet na to co robią i po prostu niestety same Twoje chęci nie wystarczą.

Trochę śmierdzi takim, ale moje będzie lepsze bo jest moje. Zresztą sam pisałeś, że szukałeś pomysłu, z takiego robieia czegoś na siłę nic nie będzie. Szkoda Twojego i czasu innych.
Metinari
Cytat(Piotr33 @ 12.11.2013, 14:59:11 ) *
Robisz grę w klimacie Plemion, ale po co? Po co skoro jest już cała masa takich gier, które mają budżet na to co robią i po prostu niestety same Twoje chęci nie wystarczą.


Ostatnio z ciekawością obserwowałem jak Kamil Siara fantastycznie się bawił tworząc własną grę w klimatach farmerskich - https://pl-pl.facebook.com/PGROnline. Nie sprawiał wrażenia zmartwionego faktem, że na rynku jest 1000 podobnych produkcji. Udało mu się złożyć bodajże pięcioosobową, bardzo młodą ekipę i wystartowali. Czy odnieśli sukces? To chyba jeszcze przed nimi, ale jak na projekt czysto hobbystyczny i pozbawiony jakiegokolwiek zaplecza finansowego, to w mojej ocenie idzie im całkiem nieźle. Ja Tobie luktapper serdecznie życzę chociażby tyle entuzjazmu w tworzeniu i później reklamowaniu własnego dzieła ile miał Kamil, a całemu czarnowidztwu mówię stanowcze nie. smile.gif
mrc
Sam piszę grę ale w klimatach OGame (oczywiście hobbistycznie, jak się nie uda, to nic się nie stanie). Gra będzie odbiegać oczywiście od niej, ponieważ nie ma sensu robić czegoś dokładnie takiego jak już istniejący projekt.
Technologicznie postawiłem na Zend Framework 2 + Doctrine 2. Napisałem kiedyś framework MVC - w pełni obiektowy, namespace, routing dynamiczny itp. Oparłem o niego własną pracę inżynierską, przez co wiem, że czasami lepiej użyć rozwiązań "cudzych". Najważniejsze to skupić się na grze zamiast na działaniu frameworka. Będę obserwował temat, może jak kiedyś czas pozwoli, to dołączę.

Życzę powodzenia w kodowaniu.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.
Invision Power Board © 2001-2025 Invision Power Services, Inc.