Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Bardzo lamerskie pytanie....
Forum PHP.pl > Forum > XML, AJAX > XML
Volume
Jestem początkującym, właściwie to bardzo poczatkującym w XMLu i chciłbym się zapytać czy opłaca się tworzyć zwykłe witryny internetowe bez jakiś tam wyszukanych skryptów php w XMLu??
I drugie pytanko - zaczełm już sobie robic pierwsze testy XMLa i całość opieram o style css. I wszystko działa ok jak definiuje sobie w tych stylach ale (i tu pewnie coś czego nie pojmuje...) jak zrobić kolor tla odpowiadający kolorowi Body z Htmla? Jak w ogóle można stosować znaczniki z htmla w Xmlu? Bo np chcą zrobić jakis formularz czy ciokolwiek z zastosowaniem input czy linków... jak to najlepiej zrobić?
bela
XML jest metajęzykiem, czyli językiem do opisu danych, jest uniwersalny więc można używać go do przesyłanie danych pomiędzy róźnymi platformami.

Cytat
Jestem początkującym, właściwie to bardzo poczatkującym w XMLu i chciłbym się zapytać czy opłaca się tworzyć zwykłe witryny internetowe bez jakiś tam wyszukanych skryptów php w XMLu??

Lepiej postawić pytanie czy się opłaca używać XMLa winksmiley.jpg

Cytat
I drugie pytanko - zaczełm już sobie robic pierwsze testy XMLa i całość opieram o style css. I wszystko działa ok jak definiuje sobie w tych stylach ale (i tu pewnie coś czego nie pojmuje...) jak zrobić kolor tla odpowiadający kolorowi Body z Htmla? Jak w ogóle można stosować znaczniki z htmla w Xmlu? Bo np chcą zrobić jakis formularz czy ciokolwiek z zastosowaniem input czy linków... jak to najlepiej zrobić?

mylisz pojęcia, chodzi tobie chyba o XHTML, poszukaj na ten temat
Paul
Cytat(http://pl.wikipedia.org/wiki/XML)