Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP] Funkcja Włącz/Wyłącz obiekt w panelu admina
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
travi
Witam.

Poszukałem w Google, ale nie znalazłem odpowiedzi na rozwiązanie mojego problemu.
Otóż mam prosty panel administracyjny (taki raczej edytor treści poszczególnych podstron) z plikami txt (tak wiem TXT, bleeeh) biggrin.gif

Chciałbym na stronie głównej zrobić okienko popup lub jakiś banner reklamowy. Chciałbym mieć możliwość prostego wyłączenia/włączenia go na zapleczu (panel admina).
Chodzi o to aby nie otwierać co chwile pliku i kasować albo komentowac kodu.

Jak to zrobić? Zapewne jest potrzeby jakiś formularz który to wykona + np. elementy HTML: radio. Niestety moja znajomość PHP jest mała i ogranicza się do znajomości kilku funkcji typu include itp. Z zawodu jestem grafikiem i trochę mi daleko do programowania, ale staram się nadrabiaćsmile.gif

Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi, ewentualnie link do skryptu który mógłbym łatwo zastosować do moich potrzeb.
Może ktoś z was dysponuje takim skrypcikiem i mógłby sie podzielić?

Czy potrzeba jest współpraca z MYSQL w takim przypadku? Może napisać jakąs zmienną która doda lub usunie element CSS: display:none; dla div'a z reklamą?

Pozdrawiam serdecznie.
Turson
Zrób sobie plik o nazwie np. config.php i tam będziesz trzymał wartość "1" (włączone) lub "0" (wyłączone). W panelu admina zmieniasz właśnie np. radio zawartość tego pliku a wczytując stronę główną, pobierasz zawartość z config.php i sprawdzasz czy jest 1 czy 0 i albo włączasz albo nie
travi
Powiedzmy, że zrozumiałem koncepcjębiggrin.gif
Ale nie bardzo wiem jak to napisać tongue.gif
Pomagier