darekg
11.07.2014, 13:28:20
Witam,
jeśli chcecie mieć szybko komputer bo akurat Wasz stary grat padła nie wybierajcie firmy x-kom.pl.
Na stronie pięknie piszą że jeżeli zamówisz za X:xx godzin to komputer będziesz miał jutro. No to zamówiłem czym prędzej (zapłaciłem przelewem na konto) bo sprawa gardłowa - nie mam na czym pracować - został mi stary 10 letni komputer.
Czas w oczekiwaniu na nowy komputer szybko mija - a na stronie i mailu żadnych informacji o liście przewozowym, cisza.
Zadzwoniłem - w kolejce byłem 7-my. Odebrał miły Pan, kazał podać numer zamówienia i... potwierdził że kasa jest u nich na koncie a komputer... sie składa!!! I że w poniedziałek pewnie złożą to we wtorek może bedzie i że powinienem dostać informacje na maila że to tyle trwa.
Otwieram poczte sprawdzam jeden mail, drugi, przeszukuje spam nic nie ma.
Nie przeprosił - powiedział tylko że oczywiście mogę zrezygnować z zamówienia. Taaak jasne i kasę będą mi przesyłać przez tydzień - pomyślałem. Poczekam i zobaczę co dalej.
Skoro oni składają i się spieszą to już mogę sobie wyobrazić jak szybko komputer sie popsuje.
Jeśli admini i moderatorzy nie skasują z jakiegoś powodu tego wątku poinformuję Was o rozwoju sytuacji.
Tak na marginesie - ich slogan reklamowy X-KOM - satysfakcja gwarantowana.
memory
11.07.2014, 14:17:48
Przecież wiadomo, że nikt ci nie zagwarantuje na drugi dzień komputera, może gotowy zestaw. Na zrealizowanie zamówienia chyba maja 14 dni. Naprawdę nie rozumiem Ciebie, jak ci zależało szybko na komputerze było iść do sklepu wskazać paluchem i wyjść z nim pod pachą
viking
11.07.2014, 14:44:13
A próbowałeś może skontaktować się z salonem (jeżeli jest w Twoim mieście)? Jeśli będą mieć części na stanie jest szansa że dostaniesz od ręki. Sam przerabiałem i to jeszcze 2 maja pomiędzy świętami. Tylko ich przycisnąłem mailowo i telefonicznie o odbiór osobisty.
aras785
11.07.2014, 15:25:00
Cytat(darekg @ 11.07.2014, 14:28:20 )

Witam,
jeśli chcecie mieć szybko komputer bo akurat Wasz stary grat padła nie wybierajcie firmy x-kom.pl.
Na stronie pięknie piszą że jeżeli zamówisz za X:xx godzin to komputer będziesz miał jutro. No to zamówiłem czym prędzej (zapłaciłem przelewem na konto) bo sprawa gardłowa - nie mam na czym pracować - został mi stary 10 letni komputer.
Czas w oczekiwaniu na nowy komputer szybko mija - a na stronie i mailu żadnych informacji o liście przewozowym, cisza.
Zadzwoniłem - w kolejce byłem 7-my. Odebrał miły Pan, kazał podać numer zamówienia i... potwierdził że kasa jest u nich na koncie a komputer... sie składa!!! I że w poniedziałek pewnie złożą to we wtorek może bedzie i że powinienem dostać informacje na maila że to tyle trwa.
Otwieram poczte sprawdzam jeden mail, drugi, przeszukuje spam nic nie ma.
Nie przeprosił - powiedział tylko że oczywiście mogę zrezygnować z zamówienia. Taaak jasne i kasę będą mi przesyłać przez tydzień - pomyślałem. Poczekam i zobaczę co dalej.
Skoro oni składają i się spieszą to już mogę sobie wyobrazić jak szybko komputer sie popsuje.
Jeśli admini i moderatorzy nie skasują z jakiegoś powodu tego wątku poinformuję Was o rozwoju sytuacji.
Tak na marginesie - ich slogan reklamowy X-KOM - satysfakcja gwarantowana.
Widać, że mało rzeczy zamawiałeś w życiu

Jak się spieszy to idziesz do sklepu i znim wychodzisz - proste prawda?
A po drugie jeśli wątpisz w ich staranność to może lepszym pomysłem byłoby zamówić same części i złożyć to samemu? Byłoby szybciej
O$iek
11.07.2014, 17:21:54
Podobnie miałem z RTV Euro AGD. Na stronie Tablet krzyczał, że jest dostępny w sklepie w mojej okolicy(do odbiory w godzinę, czy jakoś tak), a jak złożyłem rezerwację na stronie, to wyświetlili mi czas oczekiwania do 30 dni. Na szczęście za niego nie zapłaciłem i następnego dnia zrobiłem zamówienie z Allegro.
Turson
11.07.2014, 17:53:45
A czy przypadkiem nie mają 24 godzin roboczych?
Pyton_000
11.07.2014, 18:10:37
Jakby nie patrzeć trzeba wszystko brać z lekkim przymrużeniem oka. Chyba że w wiadomości potwierdzającej złożenie zamówienia jest wyraźnie napisane.
darekg
11.07.2014, 20:36:24
Cytat
Przecież wiadomo, że nikt ci nie zagwarantuje na drugi dzień komputera, może gotowy zestaw. Na zrealizowanie zamówienia chyba maja 14 dni. Naprawdę nie rozumiem Ciebie, jak ci zależało szybko na komputerze było iść do sklepu wskazać paluchem i wyjść z nim pod pachą
Memory w sklepie widnieje mega napis przy produkcie że jest
Dostępny w magazynie. Ja nie zamawiałem komputera który mieli mi złożyć na zamówienie.
Viking - skoro składają to znaczy ze nie mają gotowych.
aras785 i Memory - to porposzę o adres sklepu stacjonarnego w którym jest duży wybór komputerów PC. Teraz sprzedają przede wszystkim laptopy. Czasem na okrasę stoi jedna czy dwie skrzynki. Tak na marginesie te lapki to jedne wielkie oszustwo. Po co komu komputer z mikro ekranem?
Cytat
A po drugie jeśli wątpisz w ich staranność to może lepszym pomysłem byłoby zamówić same części i złożyć to samemu? Byłoby szybciej
Hehe aras785 - mam nadzieję że sie mylisz z tym składaniem że byłoby szybciej ;-).
Pyton_000 - już mi troche przeszło - ale nerwy miałem straszne. Choć nie bardzo wierzyłem w te 24 godziny - to rozbroiła mnie informacja że mój komputer jeszcze nie istnieje ;-)
semafor1985
11.07.2014, 20:48:20
miałeś pecha, zdarza się po co się unosić?
Pisze tak bo też kupowałem w tym sklepie i wszystko było w porządku
więc nie ma co odrazu psioczyć na cały sklep.
(nie, nie pracuje tam ani nikt z moich znajomych nie ma nic wspólnego z tym sklepem)
Turson
11.07.2014, 20:55:47
Cytat(darekg @ 11.07.2014, 21:36:24 )

Teraz sprzedają przede wszystkim laptopy. Czasem na okrasę stoi jedna czy dwie skrzynki. Tak na marginesie te lapki to jedne wielkie oszustwo. Po co komu komputer z mikro ekranem?
To zależy
Pyton_000
11.07.2014, 20:57:29
Reasumując temat ihmo rochę nie trafiony. Sklep Cię generalnie nie oszukał. Obsuwa w dostawie zawsze może się zdarzyć, sam kupowałem u nich kilka razy i nie było problemów.
Sklep sam w sobie jest godny polecenia pomimo że ceny nie są najniższe (na allegro czasami robią promocje i to ciekawe).
Rozumiem Twoje zbulwersowanie że nie dostałeś kompa w 24h, a postaw się np. w mojej sytuacji gdzie swojego lapka odsyłałem na gwarancje. O tym możesz poczytać na moim blogu, to wtedy zrozumiesz co to znaczy czekanie
Turson
11.07.2014, 21:01:14
Ceny nie są najniższe? Wręcz przeciwnie. Ceny jedne z najniższych i można odebrać osobiście w salonie w jakieś normalnej galerii handlowej, a nie sklep widmo, to na plus. Mam 2 laptopy od nich i nie zawiodłem się.
Damonsson
11.07.2014, 21:06:04
Albo to jakaś antyreklama na zlecenie, albo gimbus, który się napalił na komputer. Normalny człowiek tak nie reaguje, sorry.
darekg
11.07.2014, 21:15:18
semafor1985 - pecha?? Oni to robią celowo. Złapać klienta za wszelką cenę. Ja rozumiem że czasem po prostu się nie wyrabia, wszystko się wali na głowę. Co ja wtedy robię? Przesyłam klientowi informację z prawdziwą informacją o przyczynach obsuwy czasowej i wszyscy są zadowoleni. Zresztą oni na stronie piszą że w przypadku braku w magazynie poinformują klienta (to dziwne bo myślalem że działa tam jakiś progam magazynowy sprzężony ze stroną). Gdybym nie zadzwonił to pewnie do teraz bym zastanawiał się dlaczego? Może przelew nie doszedł, może firma upadła ;-)
Nie wiem dlaczego robicie się adwokatami x-kom.pl. Przecież jawnie oszukują. Piszą że jest w magazynie - a nie ma oraz podają informacje że komp bedzie w 24 godziny - choć wiedzą że nie ma szans. Nie byłoby sprawy gdybym dostał maila że przepraszają ale komputer będzie za miesiąc ;-)
Turson - są wyjątki choć gdzie przenośny komp sie przydaje. Dla programisty to bardzo niebezpieczne narzędzie bo kusi na urlopie ;-).
Pyton_000 - jak nie oszukał? Do tego nie grają fair. Zabierają klienów uczciwym sprzedawcom. Gdybym wiedział wybrałbym inny uczciwy sklep - poczekał kilka dni - i cieszył się z nowej maszyny.
Tak na koniec powiem że moja żona od razu powiedziała że to nie realne żeby zrealizowali to zamóiwnie tak szybko ;-) Trzeba słuchać żon ... czasami ;-)
Pyton_000
11.07.2014, 21:30:55
Informacja podana na stronie owszem dotyczy dostępności ale jest ona podawana jako suma sprzętu na magazynie + wszystkie salony w Polsce.
Może być tak że jest 1 szt (status dostępny) ale ta sztuka leży sobie w sklepie w Zapierdułkowie.
darekg
11.07.2014, 21:39:28
Damonsson - gimbus ma 40 lat i po prostu nie lubi być oszukiwany. A komputer potrzebny mi jest do pracy, dla mnie to nie jest kwestia czy sobie pogram, ja mam zobowiązania, mam swoich klientów i jak nie wywiązuje się to mogę stracić zamówienie i pieniądze. Ciekawe jakbyś Ty zareagował musiał kończyć zamówienie na 10 letnim komputerze :-)
Normalny człowiek tak reaguje - tylko lemingi siedzą cicho i dają się robić w konia.
Cytat
Normalny człowiek tak nie reaguje, sorry.
Hehe to sorry zabrzmiało jak "Sorry taki mamy klimat". Nie ma co piętnować nieuczciowości - "bo sorry taki mamy system".
Ja też wiele dobrego słyszałem o nich - dlatego mimo iż oferta wydawała się mało realna (czas dostawy) zamówiłem tam komputer.
A i jeszcze jeden kwiatek - teraz zauważyłem - pogrubiłem
Cytat
Twoje zamówienie o numerze XXX407109XXX jest kompletne i oczekuje na wysyłkę. Prosimy o dokonanie wpłaty na poniższy numer konta. Twoje zamówienie zostanie wysłane dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.
Dobra nie odpowiadam już adwokatom x-kom-u. Poinformuję Was tylko jak się sprawa skończyła. może stanie się cud i komputer bedzie u mnie już w poniedziałek. A może dpstanę jakiegoś gratisa za opóźnienie ;-)Trzymajcie kciuki ;-).
Damonsson
11.07.2014, 22:04:13
Cytat(darekg @ 11.07.2014, 22:39:28 )

Damonsson - gimbus ma 40 lat i po prostu nie lubi być oszukiwany. A komputer potrzebny mi jest do pracy, dla mnie to nie jest kwestia czy sobie pogram, ja mam zobowiązania, mam swoich klientów i jak nie wywiązuje się to mogę stracić zamówienie i pieniądze. Ciekawe jakbyś Ty zareagował musiał kończyć zamówienie na 10 letnim komputerze :-)
Trzeba tak konstruować umowy, żeby nie tracić zamówień i pieniędzy w przypadku takich okoliczności.
Zamów sobie
http://merlin.pl/Sciezka-buddyzmu-tybetans...ewB4aArsf8P8HAQ , zaoszczędzisz nam tematów na forum
Posio
11.07.2014, 23:34:09
W X-KOM mam zrealizowanych około 5-6 zamówień, każde po 1-5 tys zł. Laptopy idą w jeden dzień o ile są dostępne to wysyłają prosto z magazynu gdzie go mają. i tyczy się to wszystkich pojedynczych przedmiotów. Jeśli chodzi o PC, to czasami warto zadzwonić, przed złożeniem zamówienia i zapytać się czy wszystko jest na jakimś magazynie. Z tego co się orientuję X-KOM posiada jeden główny magazyn z którego leci dystrybucja na punkty, ale czasami zdarza się tak, że towar w punkcie jest a na głównym nie ma, więc trzeba coś gdzieś dosłać. Ceny ? Moim zdaniem jest to jeden z 4 sklepów w których można kupić to co potrzebne za normalne pieniądze.
Szanowny autorze tematu. Styl twojego pisania, panika, że komputer idzie 2 dni dłużej i tłumaczenia się nie wskazuje abyś miał 40 lat, ale może to tylko pozory. W każdym razie, nikt kto używa do pracy jakichkolwiek narzędzi, czy to kowal młota, czy rolnik ciągnika nie myśli, że jego sprzęt będzie działał wiecznie i każdy logicznie myślący człowiek w jakimś stopniu zabezpiecza się przed taką sytuacją. Nie możesz zwalać winy na X-KOM, bo gdyby do Ciebie w zadzwonił klient, że chce kupić laczki i czapke, i chce to w jednej paczce, a ty masz i laczki i czapki w 2 różnych magazynach to raczej nie rzucisz wszystkiego w pi*du i pojedziesz mu skompletować to co chce, tylko poprosisz o cierpliwość i skompletujesz gdy dostaniesz normalną dostawę z któregoś z magazynów. BTW. Założę się, że gdybyś zamówił wszystkie podzespoły osobno to doszłyby na czas.
W czwartek rano zamówiłem z X-KOM pare rejestratorów do auta, i kilka kart pamięci, to nie dość że przesyłke dostałem gratis to paczka była w piątek w południe ...
Forti
12.07.2014, 12:09:11
Nie czytałem tematu, jednak jako osoba pracująca na stanowisku specjalisty ds. handlowych w podobnym sklepie powiem ci co zrobiłeś źle:
Zakupiłeś tanio myśląc że dostaniesz sprawnie i szybko!
Tak samo jak ludzie robią z RTV euro AGD itp. produkt dostępny na miejscu ale jednak kilka dni trzeba czekać. Inna sprawa: kupujesz coś co w ceneo jest baardzo tanio. Okazuje się że czekasz nawet kilka tygodni! i dodatkowo masz przesyłka 2x droższą niż powinna być (ups mnie skasował 19zł za komputer do 10kg, dany sklep wysyła takie rzeczy za 39zł u UPS ;], za odbiór osobisty również zapłacisz kilka złoty itp.
Jest kilka firm w polsce które:
złożą Ci komputer w 2 godziny z dostępnych części
złożą Ci komputer w 1-2 dni z przetestowaniem, zianstalowaniem systemu itp. z części niedostępnych od ręki - czas może się wydłużyć gdy okaże się że np. płyta główna jest wadliwa, na twoje szczęście bo next day firma ta otrzymuje nową płyte, a ty czekałbyś miesiąc na reklamacji gwarancyjnej.
ale są też takie jak tutaj czy "tanie markety" gdzie ludzie sądzą że będą lepiej obsłużeni lub dostaną sprzęt taniej i szybciej niż w małej prywatnej firmie za rogiem. Przykre, prawda?
Sam jesteś sobie winien, x-kom jedynie zawinił tym że postępują tak jak 90% polskich firm na rynku - byle ściągnąć klienta do siebie, byle otrzymać zapłate a co dalej to już inna sprawa... większość klientów machnie ręką i poczekają, inni z kolei po proszą o zwrot kasy. Problem jest u ludzi - klientów że kupują tam gdzie im się lepsze bajki wciśnie.
Ja osobiście x-kom itp. firm nie lubie - szanuje ich jedynie za ich wyszukiwarkę produktów na stronie - nie ma lepszej w polsce ;] zwłascza notebooków.
Nie będę reklamować swojego sklepu, jednak zawsze mówie że czas oczekiwania do 2-3 dni roboczych pod warunkiem ze nie będzie problemów w trakcie produkcji.
darekg
12.07.2014, 20:18:43
Forti - nie wybierałem bo tanio. Wybrałem bo psali że szybko ralizują. Wysłałem im zapytanie jaki komputer polecają do zadań jakie im opisałem i taki zestaw mi podali a ja po prostu zamówiłem i zapłaciłem.
To nie był komputer w promocji czy super okazja. Dla mnie komputer to tylko narzędzie.
Ostatnio trochę kupowałem w sieci i nawet gdy była wpadka czasowa to dostawałem informację, przeprosiny + gratisy. A tu dostałem informację ze mogę zrezygnować z zamówienia.
Posio
12.07.2014, 21:00:20
A za co niby mają Cię przepraszać skoro w regulaminie jest jak BYK napisane że te 24h to tylko poglądowe a max czas przesyłki wynosi ileś tam....
darekg
12.07.2014, 21:13:55
Posio - poproszę o cytat z regulaminu oraz link do miejsca gdzie się znajduje. Hehe "poglądowo".
Nie rozumiem - goście grają nie fair - a Wy bronicie ich. No tak w dzisiejszym świecie "kłamstwo" nazywa się "reklamą"
Pyton_000
12.07.2014, 23:13:45
Cytat
IV. Dostawa.
[..]
34. Termin realizacji umowy sprzedaży wynosi od 1 do 10 dni roboczych.
I to by było na tyle dyskusji w temacie.
Posio
12.07.2014, 23:28:56
Beng Beng ! I tu Cię mamy ! A zamawiając akceptujesz regulamin.... Oj nie czyta, nie czyta....
darekg
13.07.2014, 14:42:36
Pyton_000, Posio - Panowie czy ja choć jednym słowem powiedziałem że złamali własny regulamin? Ja doskonale wiem że mają 10 dni, a nawet więcej na realizacje. W regulaminie nie ma słowa o "poglądowości" liczników przy produktach.
Bronicie x-kom-u a nawet ich pracownik - po prostu powiedział że mogę zrezygnować - nie tłumaczył że regulamin, ze ciężarówka z chin utknęła w himalajach ;-).
Zgadzam się z tym co napisał Forti:
Cytat
Sam jesteś sobie winien, x-kom jedynie zawinił tym że postępują tak jak 90% polskich firm na rynku - byle ściągnąć klienta do siebie, byle otrzymać zapłate a co dalej to już inna sprawa... większość klientów machnie ręką i poczekają, inni z kolei po proszą o zwrot kasy. Problem jest u ludzi - klientów że kupują tam gdzie im się lepsze bajki wciśnie.
Mam pytanie czy są w polsce sklepy z komputerami w których można czuć się jak drogocenny klient, gdzie doradzą, zrealizują szybko zamówienie, w przypadku problemów naprawią w biurze lub domu, a jak nie - dadzą komputer zastepczy. Oczywiście może być to droga usługa - lubię płacić gdy czuję że się o mnie dba ;-)
Damonsson
13.07.2014, 15:18:37
Cytat(darekg @ 13.07.2014, 15:42:36 )

\
Mam pytanie czy są w polsce sklepy z komputerami w których można czuć się jak drogocenny klient, gdzie doradzą, zrealizują szybko zamówienie, w przypadku problemów naprawią w biurze lub domu, a jak nie - dadzą komputer zastepczy. Oczywiście może być to droga usługa - lubię płacić gdy czuję że się o mnie dba ;-)
Są. Np VOBIS, gdy wydajesz +15.000 zł. Zadzwonią do Ciebie w trakcie realizacji, wręcz by zapytać, czy odpowiada Ci dzisiejsza pogoda by otworzyć drzwi kurierowi

Nie wiem za ile zrobiłeś ten zakup, ale jak każdy sklep miałby dbać o ludzi, którzy kupują coś za 2 tys. to musiałbyś zapłacić 2 tys. więcej za ludzi do obsługi. A takich osób jak Ty jest 5%, więc nikomu się to nie opłaca.
Forti
13.07.2014, 18:15:52
Ja ostatnio klientowi klawiature serwisowa uzyczylem gdy zakupiona u nas oddal na gwarancje. Sam osobiscie z kolega zawosilem sprzet do firmy byle tylko miala na czas byla zadowolona. Sa takie firmy ale vobis to nie przyklad. Za 15.000 na 10% to kazda tak zrobi.
Ludzie sie nie naucza ze sieciowki nie maja najtaniej, a nawet jezeli to najtaniej nie znaczy lepiej. Ja osobiscie mam sporo stalych klientow ktorzy wola zaplacic 40zl wiecej za drukarke u mnie niz po drugiej stronie ulicy w komp.. ..uterowym

. Ale sa tacy co caly dzien chodza i szukaja karte pamieci o 2zl taniej bo przeciez ja chce och oszukac.
O$iek
13.07.2014, 19:35:19
Znajomi byli na praktykach w serwisie aka sklepie z komputerami i gość im powiedział, że on części praktycznie sprzedaje za cenę jaką on płaci w hurtowni, ale odbija to sobie na naprawach. Myślę, że DELL dobrze traktuje ludzi. Nawet ktoś na forum pisał, że szlag mu trafił dysk i następnego dnia przyszedł kurier z nowym.
Turson
13.07.2014, 19:57:32
O$iek tak samo jest z salonem samochodowym, zarabiają na naprawach
darekg
16.07.2014, 12:15:12
Dziś zadzwonili do mnie z x-kom.pl. Pan był bardzo miły - zaproponował gratisy (kupony na gry) - ja nie gram więc zaproponował mysz bezprzewodową (zastrzegał że taką zwykłą nie gamingową - cokolwiek to znaczy). Myszy w domu nigdy za wiele ;-).
No i to by było tyle dobrych wiadomości. Okazało się że obudowa jedzie z daleka i komputer mogę mieć czwartek, piątek. Przed chwilą spojrzałem na sklep w którym kupowałem kiedys pamięci (nie podam adresu żeby nie było że kryptoreklama). Gotowe zestawy dużych producentów mają w 24 godziny natomiast ich własne skladaki 2-3 dni.
Tak czy inaczej - chyba po prostu miałem mega pecha, zresztą w tym roku nie pierwszy raz - mega jazda z nazwa.pl chociażb.
Żartów ciąg dlaszy. Dziś zadzwonili i powiedzieli że... obudowy nie ma i proponują inną (lepszą) lub żebym nadal czekał bo może kiedyś się zjawi. Co najśmieszniejsze to użytkownik forum x-kom.pl o nicku "kaijitsu" już 11-tego pisał mi na pw - że nie wie w jaki sosób chcą zrealizować zamówienie skoro nie mają tej obudowy w ofercie :-(.
W skrócie - widać że się starają - podobno mają przenosiny magazynu - ale co mnie to obchodzi? Mega bałagan.
Komputer mam mieć jutro (jutro to już raczej nie realne) lub w piątek. Trzymajcie kciuki ;-)
in5ane
16.07.2014, 12:50:19
W dalszym ciągu chwalisz się czy żalisz?
swdney
11.09.2014, 14:19:57
Też się nadziałem na te 24h

Zamówienie wysłali ostatecznie po 2 dniach (produkt był dostępny w magazynie, z pakowaniem laptopa aż im tyle schodzi?!), także nie wiem nawet czy jutro przesyłka do mnie dotrze. Miało być 24, a znając życie będzie ponad 72, także tego..
Turson
11.09.2014, 14:22:03
Przeczytaj regulamin i sprawdź czy te 24h nie są robocze, czyli 3 doby.
Pyton_000
11.09.2014, 14:49:54
A możesz pokazać gdzie widnieje te 24h dostawa?
pedro84
11.09.2014, 16:30:25
@darekg - jak bym temat nazwał inaczej: "Sklepy, omijajcie klienta darekg". Ja nie twierdzę, że nie dali ciała, bo dali, każdemu się zdarza, ale nikomu nie będę życzył klienta, który:
a) nie czyta ze zrozumieniem regulaminu (a to jest rzecz święta, nie to co jest napisane/powiedziane/dorozumiane)

płacąc 3k wymaga traktowana jak pan świata
c) nie słucha żony

Kupowałem sporo sprzętu w różnych sklepach, w tym w X-KOM - parę problemów było, ale nie na tyle, żeby pisać "omijajcie sklep z daleka".
swdney
11.09.2014, 17:18:30
Cytat(Turson @ 11.09.2014, 14:22:03 )

Przeczytaj regulamin i sprawdź czy te 24h nie są robocze, czyli 3 doby.
Aha, czyli regulamin swoje, a informacja widniejąca na stronie swoje? Tym bardziej, że to informacja rzucająca się w oczy, pogrubiona i dla mnie jasna... "Zamów w ciągu xx godzin, a OTRZYMASZ JUTRO". Dla mnie jest to jasno powiedziane, więc wydawało mi się, że regulamin głosi to samo. Więc po co w ogóle taka "promocja"? Nie było napisane, że "być może dostaniesz jutro" tylko "dostaniesz jutro". Dzień poślizgu jeszcze byłby ok, ale wysłanie paczki dopiero po 2 dniach, która może mi przyjść na 4 dzień? Nie jest mi akurat potrzebny na gwałt zamówiony sprzęt, dlatego poczekam, ale po prostu denerwuje mnie takie podejście do klienta. Czy w każdej tego typu promocji trzeba węszyć podstęp, chociaż informacja jest jasno napisana? Poprzedni laptop przyszedł mi po 2 dniach od złożenia zamówienia, bo tak było napisane, więc nie było problemu. Skoro wiedzą, że taka "promocja" nie wypali na 80%, to jaki jest sens jej umieszczania? Ale to na razie mój 1 zakup w tym sklepie.
Pyton_000
11.09.2014, 17:33:08
Zawsze jest jakieś "ale" w promocjach, akcjach
pedro84
11.09.2014, 17:40:54
Cytat(swdney @ 11.09.2014, 18:18:30 )

Aha, czyli regulamin swoje, a informacja widniejąca na stronie swoje?
Nie do końca tak jest. Akurat w X-komie jest tak, że te komunikaty zmieniają się w zależności od godziny, do której możesz złozyć zamówienie. Sklep jednak zawsze MUSI zostawić sobie furtkę na wypadek szeregu sytuacji, które mogą wpłynąć na czas dostawy. Nikt nigdy nie zagwarantuje Ci w stu procentach dostawy na drugi dzień. Po prostu.
Cytat(swdney @ 11.09.2014, 18:18:30 )

Skoro wiedzą, że taka "promocja" nie wypali na 80%, to jaki jest sens jej umieszczania? Ale to na razie mój 1 zakup w tym sklepie.
Ja bym jednak bliżej był opinii, że wypala w 90% przypadków. W ciągu ostatnich 6 miesięcy robiłem tam 5 razy zakupy. 4 razy przesyłka była na drugi dzień roboczy, raz na trzeci dzień od momentu złożenia zamówienia.
Cytat(swdney @ 11.09.2014, 18:18:30 )

Czy w każdej tego typu promocji trzeba węszyć podstęp, chociaż informacja jest jasno napisana?
Może nie podstęp i nie w każdej, ale nie można wyłączać logicznego myślenia.
swdney
11.09.2014, 17:55:43
Cytat(pedro84 @ 11.09.2014, 17:40:54 )

Ja bym jednak bliżej był opinii, że wypala w 90% przypadków. W ciągu ostatnich 6 miesięcy robiłem tam 5 razy zakupy. 4 razy przesyłka była na drugi dzień roboczy, raz na trzeci dzień od momentu złożenia zamówienia.
W takim razie miałem pecha już przy 1 zakupie ;(
Cytat(pedro84 @ 11.09.2014, 17:40:54 )

Może nie podstęp i nie w każdej, ale nie można wyłączać logicznego myślenia.
No pewnie, ale nie wiedziałem, że podaną informacje trzeba jakoś specjalnie interpretować

I napisałem, że dzień poślizgu byłby ok, a teraz w sumie nie jestem pewny czy w końcu przesyłka została wysłana, gdyż sprawdzając status widnieje: "Etykieta wysyłkowa UPS została wygenerowana. Status monitorowania wraz z planowanym terminem doręczenia zostanie zaktualizowany gdy przesyłka dotrze do placówki UPS." Aktualizacja była dziś o 8:24. Także może wyjść, że paczka przyjdzie w poniedziałek, czyli prawie tydzień od złożenia zamówienia
GyniO
12.09.2014, 08:10:14
Przez ostanie 6 miesięcy x-kom ma bardzo duże opóźnienia z wysyłaniem towaru jak i odpisywaniem na maila.
Kiedyś tych problemów nie było, a obecnie na infolinii czeka się nawet 30minut, aby połączyć się z konsultantem - po to by zapytać o coś co zajmuje czasem minute, czasem więcej..
Infolinia kierująca na centrale to porażka...
Mimo wszystko zamawiam u nich sprzęt, ostatnio nawet dostałem rabat za to, że się obijają..
Tylko dziwie się im, że taka duża firma nie potrafi sobie ogarnąć systemu obsługi klienta.
Turson
12.09.2014, 08:13:18
Podejrzewam że ilość zamówień ich przerasta po prostu. Zobacz ile sztuk sprzedaje się na ich aukcjach dziennie

Dobrze, że to polska firma póki co!
sowiq
15.09.2014, 10:38:03
Co do X-KOM to nie mam żadnych zastrzeżeń jeśli chodzi o jakość czy obsługę klienta.
Ale miałem taką samą sytuację jak autor tematu. Na stronie wielki komunikat "Zamów w ciągu 2 godzin, a wyślemy jeszcze dzisiaj". Zamówiłem i opłaciłem w ciągu 15 minut dysk SSD (więc nie musieli niczego składać z części), ale wysyłka nastąpiła dopiero 2 dni później, co dosyć mocno mnie rozczarowało.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.