Mam problem z prawidłowym działaniem aplikacji, której zadaniem jest wypisanie wszystkich plików (szablon, plik .txt) w folderze (pętla while), a podczas każdego obiegu pętli, sczytywana jest nazwa (odpowiednio sformatowana), następnie otwierany jest inny plik txt (lista linków) i na podstawie nazwy znajdowana odpowiednia linijka oraz wklejana na miejsce starego w szablonie.
O ile większość jest jest już zrobiona, o tyle ugrzązłem od kilku dni nad prawidłowym działaniem funkcji strpos, która tylko za pierwszym wywołaniem działa tak jak powinna.
Jestem początkującym w temacie, jednak poproszę o skupienie się nad rozwiązaniem problemu - pewnie coś niewielkiego, ale Ja już nie mam siły

Z góry dzięki za pomoc.