Możecie polecić mi jakiś silnik do gier 2d w JavaScript? Zależy mi na samej funkcjonalności 2d. Patrzyłem coś niecoś na melon.js oraz pulse.js, ale sam kuleję w tej tematyce więc proszę o pomoc
Polecam, aczkolwiek lepiej pisać gry czystym javascriptem.. przynajmniej masz pewność że wykorzystasz 100% napisanego kodu, a nie że jakaś lwia część będzie leżała nie używana w frameworku.
mrc
25.10.2014, 19:06:04
Fajne demka ma ten cocos. Zastanawiam się, ile w tym roli silnika a ile grafika
Próbowałem podejść do pisania w czystym JS, ale za dużo zachodu. Bardziej stawiam na efekt, niż na własnoręczne pisanie. Dzięki
tzm
25.10.2014, 19:17:13
Plusem cocosa jest to że jak dobrze napiszesz, to framework Ci gierce przeportuje na androida, peceta i jeszcze ios'a - musisz doczytać bo nie wiem która wersja ma ten bajer. Albo 2d-js albo ta gdzie piszesz w obiective C. Tu masz przykład gry w cocosie polskiego wydawcy: http://petsbury.pl/ <- swoją drogą, szukają programistów na potęgę.
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę kliknij tutaj.