Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [inne]Boostrap 3
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
stasiak965
Witam, jestem jeszcze laikiem w tematach webmasteringu, i mam pytanie dotyczące responsywności stron.
Korzystam z biblioteki Bootstrap 3.
Moje pytanie brzmi, czy trzeba używać tej siatki 12-kolumn aby stworzyć responsywną stronę na całej szerokości ekranu ?
Pyton_000
jeżeli chodzi o te marginesy po bokach to zamiast "container" -> "container-fluid"
Czy musisz uzywać 12 grid? Nie. Ale one się dopasują do rozmiaru ekranu i odpowiednio się poukładają. Poprzeglądaj tamtejsze przykłady to zrozumiesz.
Daimos
Z siatką chodzi o to, aby wygodnie było dzielić stronę na urządzenia o różnych rozdzielczościach. Mając taki 12 kolumnowy szablon, ustalasz, że np. na komórce z tych 12 robi się 6 i 6. Generując własny plik bootstrapa możesz oczywiście te 12 kolumn sobie zmienić i ustalić np. 10, czy 20, ale to jest zbędne.
Jeśli tworzysz zawartość, która ma być zawsze w jednej kolumnie, niezależnie od urządzenia, to śmiało możesz sobie odpuścić klasy kolumn i zrobić to w zwykłym divie.
stasiak965
Kurcze, właśnie o to mi chodzi, że np jak mam z prawej u góry ul>li z linkami, i zmniejszam rozdzielczość, to one wyskakują mi poza navigacje, chciałbym aby zamieniało się to w taką listę rozsuwaną, i właśnie nie wiem jak tego dokonać. ( Na myśli mam opcję, gdy nie używam grid systemu)
Chodzi mi o efekt np z tej strony : http://themeforest.net/item/ibuki-creative...78?ref=cirvitis
Daimos
skorzystaj z nawigacji, którą daje od razu bootstrap. Masz tam gotowca do tego
http://getbootstrap.com/components/#navbar
sazian
Cytat(stasiak965 @ 17.01.2015, 13:10:56 ) *
Moje pytanie brzmi, czy trzeba używać tej siatki 12-kolumn aby stworzyć responsywną stronę na całej szerokości ekranu ?

oczywiście że nie,
zawsze możesz zmienić ilość kolumn w less'ie smile.gif