Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [Wykonam] zlecenia związane ze stronami WWW
Forum PHP.pl > Inne > Giełda ofert > Poszukuję
patwoj98
Witam!

Jestem programistą freelancerem, ze skromnym rocznym doświadczeniem w branży.
Od ponad roku tworzę i edytuję strony internetowe. Zarobkowo robię to od kilku miesięcy, zawsze kończąc z zadowoleniem klienta.
Potrafię:
  • HTML - oczywiście mówimy o wersji najnowszej HTML5. Nauczony z referencji HTML na W3.
  • CSS - tworzę w najnowszym CSS3, tak jak HTML, tak i tego nauczyłem się z W3
  • JS - wiele kursów przeszedłem, wiele poradników przeczytałem, W3 przerobiłem, w niektórych projektach już wykorzystałem smile.gif
  • jQuery - Tak jak JS wink.gif
  • PHP+SQL - Od tego zacząłem naukę (której nie skończyłem). Tworzę obiektowo, czytelnie i bezbłędnie.
  • Bootstrap - Lubię być 1, nawet w Google, więc wypada się dostosowywać do urządzeń mobilnych wink.gif
  • +jestem skłonny się uczyć

W związku z moim małym doświadczeniem, nie pobieram za robotę kosmicznych stawek, a jedynie wynagrodzenie godne za tę pracę.
Dotychczas zrobione projekty były od strony serwera, dlatego nie mogę się poszczycić nimi w portfolio, dlatego go nie posiadam.

Strony są zawsze według najnowszych standardów.

Co mogę zaproponować klientowi?

• Dobra jakościowo strona WWW
  • Stworzenie CMSa
  • Edycja strony (dodanie responsywności, poprawa działania, aktualizacja)
  • Działania na forach różnego typu
  • Przygotowanie całej strony
  • Dobry kontakt
  • Dodanie lub edycja elementów na stronie (typu logowanie, rejestracja, wyświetlanie czegoś)

W przypadku pytań, zapraszam do kontaktu przez
  • portal
  • email: patwoj98[a]gmail.com
  • GG: 45106577
motyl-pl

Cytat(patwoj98 @ 10.06.2015, 20:20:28 ) *
Tworzę obiektowo, czytelnie i bezbłędnie.

Cytat(patwoj98 @ 10.06.2015, 20:20:28 ) *
W związku z moim małym doświadczeniem,

PrinceOfPersia
Cytat
Zarobkowo robię to od kilku miesięcy, zawsze kończąc z zadowoleniem klienta.