Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [PHP]Aktualizacja danych z *csv
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
lordoza
Dzieńdobry. Tytułem wstępu, chciałbym zaznaczyć, że nie jestem informatykiem. Jednak prowadzenie sklepu internetowego i problemy komunikacyjne z dostarczycielem oprogramowania zmusiły mnie do samodzielnego działania w temacie.

Istotą rzeczy są nieszczęsne kategorie produktu, których nie potrafię zaktualizować przez plik csv. Ręczne (przez panel administracyjny) zmienianie każdego produktu potrwałoby...za długo. Jak narazie udało mi niby ustawić kategorie dla produktów, ale wygląda na to, że trzeba jeszcze aktualizować kategorie i to im przypisać dane produkty.
W panelu administracyjnych wygląda to tak że: Widzę produkt, w polu kategoria wyświetla się ścieżka (nadanej poprawnie przez csv) kategorii, jednak na samej stronie kategoria jest pusta. Dopiero w panelu administracyjnym klikając w karcie produktu "zapisz", kategoria wypełnia się danym produktem. Na przeklikanie w ten sposób wszystkich produktów, też nie bardzo mam ochotę.

Nie używałem dotychczas żadnego środowiska php, wszystkie modyfikacje dokonywałem przez edycję pliku konfiguracyjnego w notatniku.

Skrypt po moich modyfikacjach wygląda następująco:

1. $catTmp = array();
  2. foreach (array(
  3. $product[6],
  4. $product[7],
  5. $product[8],
  6. $product[9]
  7. ) as $cat)
  8. {
  9. if (!empty($cat))
  10. {
  11. $catTmp[] = $cat;
  12. }
  13. }
  14. //unset($cats)
  15.  
  16.  
  17. $lastCat = 0;
  18.  
  19.  
  20.  
  21.  
  22.  
  23. $catString = join('/', $catTmp);
  24.  
  25.  
  26. $lastCat = $this->categories[ $catString ];
  27.  
  28.  
  29. $this->database
  30. ->update('ms_products', array(
  31. // 'net_price' => $this->maxshop->Price_Gross2Net($product[2], 23),
  32.  
  33. 'categories' => $catString,
  34. 'category' => $lastCat,
  35. 'gross_price' => $product[2],
  36. 'quantity' => $iQuntity,
  37. 'weigh' => $product[10],