Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Pobieranie zawartosci generowanej przez AJAX/JS z innej website
Forum PHP.pl > Forum > PHP
emvoo
Jako ze to moj pierwszy ever post na tym forum to chcialbym przywitac szanowne grono programistow php

Ja jestem a raczej pragne byc programista i ucze sie sumiennie kazdego dnia od jakiegos juz czasu a od kilku miesiecy PHP. We wrzesniu zaczynam studia w tym kierunku.

Ale do rzeczy.

Aktualnie buduje swoja pierwsza dosc powazna moim zdaniem stronke - porownywarke cen. Z wielu juz stron udaje mi sie bez problemu pobrac ceny ale pod warunkiem ze wszystkie ceny sa wyswietlane na stronie w momencie ladowania tychze stron. Problem jednak pojawia sie jesli produkt ma kilka opcji <select> (np kolory) i cena jest generowana onchange(); zaleznie od wybranej opcji. Cena ta generowana jest przez AJAX/JS zaleznie od strony z ktorej probuje pobierac dane.

Skrypt zaczynam od mojej funkcji cobynie pisac po 100 razy wink.gif

1. function setNodes($my_url, $query){
  2. $html = file_get_contents($my_url);
  3. $dom = new DOMDocument;
  4. $dom->loadHTML($html);
  5. $xpath = new DOMXPath($dom);
  6. $nodes = $xpath->query($query);
  7. return $nodes;
  8. }

i pozniej pobieram wszystkie interesujace mnie dane przez roznego rodzaju loops.

Czego juz probowalem (niektore pomysly byly glupie po doczytaniu wink.gif )

1. pobierac option values i echo javascript->loop aby select.value = value z php i select.onchange(); i to zmiania odpowiednia wartosc w consoli ale z mojego skryptu dostaje undefined variable z javascriptu
  2. rozniez za pomoca javascriptu generowalem cookies i probowalem je odczytywac z poziomu tego samego skryptu php ale jak sie okazuje php zdaje sie czyta to w momencie ladowania skryptu wiec cookies byly dostepne tylko podczas przeladowania skryptu heh