Ja jestem a raczej pragne byc programista i ucze sie sumiennie kazdego dnia od jakiegos juz czasu a od kilku miesiecy PHP. We wrzesniu zaczynam studia w tym kierunku.
Ale do rzeczy.
Aktualnie buduje swoja pierwsza dosc powazna moim zdaniem stronke - porownywarke cen. Z wielu juz stron udaje mi sie bez problemu pobrac ceny ale pod warunkiem ze wszystkie ceny sa wyswietlane na stronie w momencie ladowania tychze stron. Problem jednak pojawia sie jesli produkt ma kilka opcji <select> (np kolory) i cena jest generowana onchange(); zaleznie od wybranej opcji. Cena ta generowana jest przez AJAX/JS zaleznie od strony z ktorej probuje pobierac dane.
Skrypt zaczynam od mojej funkcji cobynie pisac po 100 razy

function setNodes($my_url, $query){ $dom = new DOMDocument; $dom->loadHTML($html); $xpath = new DOMXPath($dom); $nodes = $xpath->query($query); return $nodes; }
i pozniej pobieram wszystkie interesujace mnie dane przez roznego rodzaju loops.
Czego juz probowalem (niektore pomysly byly glupie po doczytaniu

- pobierac option values i echo javascript->loop aby select.value = value z php i select.onchange(); i to zmiania odpowiednia wartosc w consoli ale z mojego skryptu dostaje undefined variable z javascriptu
- rozniez za pomoca javascriptu generowalem cookies i probowalem je odczytywac z poziomu tego samego skryptu php ale jak sie okazuje php zdaje sie czyta to w momencie ladowania skryptu wiec cookies byly dostepne tylko podczas przeladowania skryptu heh
- gdzies w ramach poszukiwan rozwiazania mojego problemu wyczytalem i z chrome->inspect element -> Network -> XHR oraz z Live HTTP headers sprawdzilem co jest generowane i okazuje sie ze link GET //modules/paypal/express_checkout/ajax.php?get_qty=1&id_product=355&id_product_attribute=618&_=1436901427736 ale nie bylo juz dalej napisane co z nim zrobic oraz warto dodac ze link ten jest generowany (konkretnie get_qty, id_product, id_product_attribute i 1436901427736 sa rowniez generowane podczas onchange();