Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Graficzny ekwipunek do gry / drag&drop itp
Forum PHP.pl > Forum > Po stronie przeglądarki
konradmm
Witam!
Ponownie piszę na forum z problemem...
Napisaliśmy z kolegą moda do gry ktory calkowicie zmienia rozgrywke, dodając przedmioty/poziomy/ekwipunek itp.
Problem jest taki, że poprzez samo Menu, korzysta sie z tego nie-intuicyjnie.
I tu pytanie do was:
W jakim języku (tudzież jeśli ktos zna jakies przyklady, poprosze) napisac skrypt do zarzadzania ekwipunkiem przez stronę?
W szczegolnosci mi zalezy na bajerach typu: skrzynka, mozliwosc przesuwania przedmiotów ze skrzynki na "postać" tym samym zakładając je.
I jak to pogodzić razem z Php/Sqlem bo niestety w tej sprawie jestem całkowicie zielony ;(

Z góry dziękuję za pomoc wink.gif
//Edit:
Chodzi o to ze znalazlem juz wiele skryptow na drag&drop ale nie mam zielonego pojecia jak do tego dodac wykonywanie zapytan...
Tomplus
Musisz stworzyć skrypt JS który będzie D&D, a jak połączyć to PHP, to do tego służy AJAX.

funkcja JS pyta się skryptu PHP o informacje i skrypt przekazuje ją (np. jako kod JSON) i dzięki temu taki kod JSON możesz wyświetlić jako elementy graficzne przypisane do kluczy tego kodu.

{"box":{"1":"2","3":"5", "132":"1"}}

czyli skrzynia mająca element 1 (np. młotek) i 2 sztuki,
element o ID 3 i 5 sztuk, element 132 i jedna sztuka.

konradmm
Cytat(Tomplus @ 1.11.2015, 18:52:06 ) *
Musisz stworzyć skrypt JS który będzie D&D, a jak połączyć to PHP, to do tego służy AJAX.

funkcja JS pyta się skryptu PHP o informacje i skrypt przekazuje ją (np. jako kod JSON) i dzięki temu taki kod JSON możesz wyświetlić jako elementy graficzne przypisane do kluczy tego kodu.

{"box":{"1":"2","3":"5", "132":"1"}}

czyli skrzynia mająca element 1 (np. młotek) i 2 sztuki,
element o ID 3 i 5 sztuk, element 132 i jedna sztuka.

Wybacz niezmiernie ale moja wiedza o JS/AJAX sięga zeru, więc byłbym wdzięczny za jakies odwołania do funkcji których powinienem użyć itp?