Jesteśmy pierwszą w Polsce firmą wyspecjalizowaną w analityce internetowej i optymalizacji konwersji. Od 6 lat pomagamy największym firmom w branży internetowej zrozumieć ich użytkowników i optymalizować przekaz online w celu osiągania większych zysków. Pracujemy dla takich firm jak Agora SA, Pracuj.pl, Credit Agricole, Sygma Bank, Tauron i Nazwa.pl.pot
Jeżeli wdrażałeś kody i pixele śledzące przez Google Tag Managera, znasz technologie bazodanowe i internetowe (JavaScript, jQuery, PHP) i poszukujesz możliwości rozwoju w kierunku narzędzi i rozwiązań analitycznych, to idealnie pasujesz do naszego zespołu.
Jak będzie wyglądała praca na tym stanowisku?
Wykonujemy dwa główne rodzaje projektów - wdrożenia analityki internetowej oraz projekty optymalizacji konwersji. Oba projekty łączy jedno - dane dotyczące użytkowników na stronach internetowych muszą zostać w magiczny sposób zebrane w odpowiedniej formie przez dedykowane do tego celu narzędzia.
Tym magicznym etapem zajmuje się właśnie Digital Analytics Developer. Jego (tudzież jej) praca będzie skoncentrowana na przekształcaniu wymagań biznesowych w projekty rozwiązań gromadzących i przetwarzających dane, a następnie ich wdrażanie.
Na porządku dziennym implementacja kodów śledzących (np. append za pomocą jQuery), obmyślanie struktur dataLayer (JSON) przekazujących do narzędzi śledzących dodatkowe dane (oraz zakodowanie skryptów, które z tych danych skorzystają), czy opracowywanie skryptów, które przechwycą interesujące nas informacje z treści strony.
Dodatkowo Digital Analytics Developer będzie audytował zastane rozwiązania gromadzące i przetwarzające dane (np. wdrożenia Google Analytics czy Google Analytics Premium) oraz identyfikował i naprawiał napotkane błędy.
Digital Analytics Developer będzie opracowywał sposoby łączenia danych z różnych źródeł — narzędzi analitycznych i zewnętrznych baz danych — i prezentowania ich w postaci kokpitów menadżerskich.
Kokpity te będzie kodował z wykorzystaniem różnych narzędzi i bibliotek (np. Google Analytics Embed API: http://goo.gl/Fa7Qzs).
W codziennej pracy Digital Analytics Developer nie spędza 100% swojego czasu w kodzie. Uczestniczy on także w spotkaniach z klientami, wypracowuje wymagania biznesowe, a podczas spotkań projektowych realnie wpływa na kształt i zakres projektu. Jest także odpowiedzialny za komunikację z działami IT klientów w zakresie implementacji projektowanych przez siebie rozwiązań.
Dołączając do naszego zespołu gwarantujesz sobie świetną atmosferę w pracy, rewelacyjnych współpracowników i możliwości szybkiego rozwoju w pionierskiej i perspektywicznej branży.
Oferujemy pracę na umowie B2B z wynagrodzeniem w przedziale 5.500—7.500 zł / mc na fakturze w zależności od doświadczenia.
Podoba Ci się taka praca? My też uważamy, że jest naprawdę fajna. Pracujemy nad dużymi projektami dla rozpoznawalnych marek w obszarze, który dopiero się rozwija - ciekawiej być nie może.
Co musisz umieć?
Szukamy osoby, która posiada doświadczenie w pracy z narzędziami analitycznymi Google (przede wszystkim wdrażała poprzez Google Tag Managera kody śledzące Google Analytics / sieci reklamowych / sieci afiliacyjnych) i potrafi przekształcać wymagania biznesowe w projekty funkcjonalne rozwiązań gromadzących i przetwarzających dane. Osoba, której poszukujemy ma background w technologiach internetowych (znajomość JavaScript, jQuery, PHP) i bazodanowych (potrafi przeprowadzać operacje na zbiorach danych w języku SQL oraz ma znajomość systemów zarządzania bazami danych — min. MySQL).
Jeżeli:
• wdrażałeś kody śledzące poprzez Google Tag Managera (np. pobierałeś ID produktu ze strony podziękowania, a następnie przekazywałeś go w tagu liczącym konwersje),
• znasz model DOM i potrafisz na nim operować przez JS / jQuery (np. podpinać zdarzenia do wybranych węzłów czy wyjmować wartości ich określonego atrybutu),
• potrafisz w JS odczytać ciastko i nadpisać je swoim,
• wiesz, czym są wyrażenia regularne (np. poradziłbyś (poradziłabyś) sobie z wyszukaniem wszystkich kodów pocztowych z długiego tekstu),
• potrafisz tworzyć zapytania SQL i przeprowadzać podstawowe operacje matematyczne na zbiorach danych,
to jesteś osobą, której poszukujemy.
Na pewno poszukujemy osoby, która posiada:
• Minimum 1 rok doświadczenia we wdrażaniu narzędzi analityki internetowej (i wykorzystaniu Google Tag Managera)
• Wykształcenie wyższe na poziomie Licencjata
• Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym zrozumienie dokumentacji
• Znajomość JavaScript, jQuery, PHP, MySQL i innych technologii internetowych / bazodanowych
• Analityczny umysł
Nie pogniewamy się, jeżeli dodatkowo
• Korzystałeś z narzędzi analitycznych z innej „stajni” niż Google (np. Adobe Analytics, Tealium, Ensighten)
Jaką osobą musisz być?
Szukamy osoby, która tak jak my pasjonuje się swoją pracą i chce się aktywnie i szybko rozwijać. Poszukujemy osób z pasją i zaangażowaniem, które lubią kwestionować status quo i chcą zmieniać rynek.
Jak możesz dowiedzieć się więcej o nas oraz o pracy z nami?
Wybór miejsca pracy to poważna decyzja. Jeżeli masz wątpliwości, czy to, co robimy jest dla Ciebie albo po prostu chcesz dowiedzieć się więcej - napisz maila na dolaczdo@conversion.pl
Jak zostać częścią naszego zespołu?
Na początek na adres mailowy dolaczdo@conversion.pl wyślij nam swoje CV i List Motywacyjny (w języku polskim). Gdy Twoja aplikacja będzie dla nas interesująca odezwiemy się do Ciebie, a następnie sprawdzimy Twoje kwalifikacje i dopasowanie do naszego teamu.
Aha. W każdym dokumencie koniecznie dołącz klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 Dz.U. Nr 133, Poz. 833).
Dlaczego pokochasz pracę w Conversion, gdy już do nas dołączysz?
Ty = ekspert
To fajne uczucie, kiedy ma się pewność, że w tym co się robi, jest się najlepszym. Dołącz do nas i zobacz jak to jest – zainwestujemy w Ciebie dziesiątki godzin coachingu i szkoleń wewnętrznych, a także zapewnimy dostęp do naszej wiedzy wyniesionej ze zrealizowanych projektów.
Doradzasz dla największych
Już od pierwszych chwil będziesz pracował dla największych firm na polskim rynku (tak, tak… mamy na myśli projekt dla banku, międzynarodowej korporacji albo dużego e-commerce), optymalizując ich obecność online.
Masz duże znaczenie
Jesteśmy małą firmą, więc każdy z nas jest ważny i każdy z nas ma realny wpływ na rozwój Conversion. To gwarancja, że każdy dzień będzie dla Ciebie pełen satysfakcji.
Prawdziwie elastyczny czas pracy
Oceniamy efekty Twojej pracy a nie liczbę godzin spędzonych w biurze. W piątek chcesz mieć wolne, bo planujesz wypad w góry? Daj nam tylko wcześniej znać i załatwione.
Twój własny MacBook Pro
Chcemy żeby praca u nas była dla Ciebie przyjemnością. Właśnie dlatego zapewnimy Ci najlepsze na rynku narzędzia pracy (i dodatkowy monitor).
Pracujesz w fajnej atmosferze
Nasze biuro to coś więcej niż tylko miejsce pracy. Nie musisz spędzać całego dnia przy swoim biurku – jeżeli masz ochotę możesz rozłożyć się na pufie, przegryźć firmowe owoce, przedyskutować nurtujące Cię problemy podczas piątkowego lunchu albo dokopać komuś w FIFĘ

W zdrowym ciele zdrowy duch
Wspominając o firmowych lunchach... Jeżeli czujesz, że kolejna pizza to trochę za dużo zawsze możesz zrzucić kilogramy wykorzystując kartę Multisport Pro. Albo przynajmniej przegryźć owoce, które są dostępne bez limitu w naszej kuchni.
Ubezpieczenie zdrowotne
Chcemy, aby wszyscy byli zdrowi i szczęśliwi – dlatego też otrzymujesz pełne ubezpieczenie zdrowotne Medicover.
Informacje o firmie:
Conversion Sp. z o.o.
Rzymowskiego 31
02-697 Warszawa