Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [MySQL][PHP]Zapytanie dotyczące dwóch tabel
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
perpsilocybe
Cześć wszystkim. Oczywiście jestem bardzo początkujący, mam taki problem.

1. $min= $_POST['min'];
  2. $max= $_POST['max'];
  3.  
  4. $link = mysql_connect("127.0.0.1","root","") or die ("Błąd, spróbuj ponownie.");
  5. mysql_select_db("supermarket") or die ("Kurde nie działa coś");
  6. $query = ("SELECT * FROM art_odziezowe WHERE cena BETWEEN '$min' AND '$max'") ;
  7. $result = mysql_query($query) or die("Niepowodzenie");
  8. while ($row = mysql_fetch_array($result))
  9. {
  10. echo "<table><tr><td>".$row["kategoria"]."</td><td>".$row["nazwa"]."</td><td>".$row["rozmiar"]."</td></tr></table>\n";
  11. }
  12. mysql_close($link);

Mam dwie tabele: art_odziezowe oraz art_odziezowe_magazyn. Nie wiem jak skonstruować zapytanie, by sprawdzało one dane z drugiej tabeli(z magazynu). Chodzi mi o cenę, która jest w magazynie.
  1.  
  2. $query = ("SELECT * FROM art_odziezowe WHERE cena BETWEEN '$min' AND '$max'") ;

Mam zrobioną relację w phpMyAdmin, opierającą się na id.
Przy okazji, mam niby zrobione wszędzie kodowanie utf-8, także w phpMyAdmin powybierałem do tabel utf-8 ale w przeglądarce po wyciągnięciu danych polskie znaki się nie wczytują, wychodzą tylko jakieś dziwne znaki. Wiecie w czym sęk?
Dziękuję za pomoc.

Niree
Cytat(perpsilocybe @ 22.10.2016, 13:24:08 ) *
Cześć wszystkim. Oczywiście jestem bardzo początkujący, mam taki problem.

1. $min= $_POST['min'];
  2. $max= $_POST['max'];
  3.  
  4. $link = mysql_connect("127.0.0.1","root","") or die ("Błąd, spróbuj ponownie.");
  5. mysql_select_db("supermarket") or die ("Kurde nie działa coś");
  6. $query = ("SELECT * FROM art_odziezowe WHERE cena BETWEEN '$min' AND '$max'") ;
  7. $result = mysql_query($query) or die("Niepowodzenie");
  8. while ($row = mysql_fetch_array($result))
  9. {