Mam taką funkcje która oblicza koordynaty położenia hexu względem pozycji myszy

[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext
  1. var hexW=32;
  2. var H=12;
  3. var R=16;
  4. //var W=32;
  5. var L=4;
  6. var j = parseInt(mouseY / H ); //
  7. var x = mouseX + ( j * R);
  8. var i = parseInt(x / hexW);
  9.  
  10. mouseY -= parseFloat(j * H);
  11. if (mouseY < L) {
  12. x -= parseFloat(i * hexW + R);
  13. x *= L / R;
  14. if (mouseY < Math.abs(x))
  15. {
  16. j--;
  17. if (x < 0.0)
  18. {
  19. i--;
  20. }
  21. }
  22. }
  23.  
  24. gridPosX=((i*32)-(j*16));
  25. gridPosY=(j*12);
[JAVASCRIPT] pobierz, plaintext


Jednak jak przerobić to tak, aby działało to w drugą stronę, podając X,Y samego hexa i uzyskać jego pozycję?