Jestem początkujący jeśli chodzi o programowanie obiektowe. Do tej pory programowałem tylko strukturalnie. Niestety mam za zadanie wykonać połączenie swojego systemu webowego z systemem wysyłkowym firmy kurierskiej DPD. Znalazłem w sieci rozwiązanie napisane obiektowo.
Struktura działania klasy narzucona przez DPD jest następująca:
1. rejestrowanie paczki w systemie DPD - mam funkcję print_r($dpd->registerNewPackage());
2. na podstawie danych odebranych z systemu DPD po wykonaniu punktu 1 należy wygenerować etykietę logistyczną podając w argumencie funkcji nr paczki - tzw. waybill
tutaj mam funkcję - var_dump($dpd->getLabelPDF(2, "waybill"));
3. na podstawie danych odebranych z systemu DPD po wykonaniu punktu 1 należy wygenerować protokół podając w argumencie funkcji nr referencyjny - funkcja: var_dump($dpd->getProtocol(array('REFERENCE_NUMBER')));
WAYBILL oraz REFERENCE_NUMBER zwracane są w tablicy w pierwszej funkcji registerNewPackage() jednak nie wiem jak się do nich odwołać aby użyć tych zmiennych w dwóch kolejnych funkcjach.
poniżej funkcja registerNewPackage():