dentopolis
2.06.2017, 20:25:46
mam skrypt do obsługi gabinetu z tabelami: badanie, wywiad, rozliczenie itd. ustawa o dokumentacji elektronicznej która wejdzie w 2018r. wymaga aby każda edycja, dodanie, usunięcie było odnotowane. tak jak w dokumentacji papierowej nawet jak coś się przekreśla, trzeba zostawić pieczątkę i podpis. jak powinna wyglądać taka tabela logów w bazie? id, user, data, nazwazmienionejbazy, zmienioneidwtejbazie, diff?
drogimex
2.06.2017, 21:17:00
nie robiłem bazy dla takiego klienta, ale może zrobić pustą kopię tabel (CREATE TABLE kopia LIKE oryginal) i na trigerach (BEFORE UPDATE/INSERT/DELETE) wrzucać do tych kopii rekordy, przy czym ewentualnie można dodać jakieś dodatkowe pola ze wskazaniem przyczyny zmiany?
Niree
3.06.2017, 20:44:38
all_logs:
id,
ip,
user,
data,
nazwazmienionejbazy,
operacja
możesz sobie ładnie zrobic funkcję pod to, np. putlog($idusera, $ip, $loginusera, $data, 'badanie', 'User change date badanie with ID: $id_z_tabeli from: $dataod to: $datado');
To jest wersja lo-fi głównej zawartości. Aby zobaczyć pełną wersję z większą zawartością, obrazkami i formatowaniem proszę
kliknij tutaj.