Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: perypetie z szukaniem pierwszej pracy
Forum PHP.pl > Inne > Hydepark
Lazari
Witam. Od kilku już lat uczę się samodzielnie języków programowania, poznałem na niezłym poziomie te technologie: PHP, JavaScript, jQuery, mySQl, i obecnie uczę się Symfony 3. No właśnie - wspomnę że mam konto na GitHubie z własnymi projektami.
Mam 34 lata i nie jestem z wykształcenia ani zawodu programistą, tak więc nie kończyłem studiów wyższych o profilu "informatyka".
Moje pytanie brzmi tak: Czy osoba o tych parametrach, wieku i zawodzie innym niż programista ma szansę zaistnieć w branży i pokonać najpierw pierwszy szczebel kariery - "Junior" ? (co się jeszcze nie stało)
W sumie wysyłam CV od jakiegoś czasu, w sumie już ponad miesiąc, ale miałem tylko jedną ofertę.
Czy jest może u rekruterów taki Alert, że jak osoba ma tyle lat co ja i nie jest informatykiem z zawodu to już traci na starcie. Dodam ze mam niezłe projekty co udowadniam na gitHubie. Co o tym myślicie?

Pyton_000
Zawód nie jest istotny. Nie jest też również istotne czy masz szkołę czy nie. Czy masz papiery czy nie.

Jesli Twoja wiedza pozwoli pokazać rekruterowi że warto Cię zatrudnić to tak się stanie. Szukaj mniejszych firm na początek bo tam będzie łatiwj się dostać.
Wiek również nie jest istotny.
Pokaż konto na GH z ciekawości.
nospor
Cytat
Dodam ze mam niezłe projekty co udowadniam na gitHubie

Te "niezle" projekty to wg kogo oceny, ze tak zapytam? Bo jesli wg twojej to sie nie liczy. Jesli wg kogos doswiadczonego to juz lepiej. Ale jakby tak bylo to bys sie nie wstydzil przeciez podac linka do GH wink.gif

Poza tym jak napisal @Pyton - w normalnych firmach nie patrza na papierek tylko na wiedze. Jesli faktycznie jestes tak dobry jak mowisz to nie powinienies miec problemow
mrc