Cytat(Tomplus @ 22.01.2018, 21:32:44 )

Ale wiesz że mysql_* są uznane jako deprecated?
Powinieneś przynajmniej z mysqli_* zacząć korzystać.
I trochę dziwne masz te tabele, w jednej tabeli powinieneś mieć wszystkie lokacje i koordynaty do nich. Przy większej ilości zapytań, to baza nie wytrzyma, albo strona będzie działać zbyt wolno.
mam 45 lat i jestem samoukiem w tych sprawach. Na ile coś dam rade samemu zrobić to się cieszę a wściekam gdy jak w tej sytuacji nie umiem rozgryźć do końca tematu.
w tabeli są wszystkie koordynaty ale do tej wersji co jest teraz dostępna. Gdzie jest szerokość i długość geograficzna danej lokacji. I przy 15 tys rekordów na dużej mapie nie ma jakiś problemów na razie.
Jednak chce przejść na wersje z multipolygons a to już nie zapisuje się w osobnych punktach tylko w jednym rekordzie (gdzie jeden multipolygons ma czasami kilkadziesiąt punktów)
udało mi się test zrobić zmieniając w pliku te dane:
function z(land_key, land_lat, land_lng, stroke_weight, stroke_color, fill_color, fill_opamiasto) {
shape = [{
lat: land_lat,
lng: land_lng
},
{
lat: land_lat + land_size,
lng: land_lng
},
{
lat: land_lat + land_size,
lng: land_lng - land_size
},
{
lat: land_lat,
lng: land_lng - land_size
}
];
box = new google.maps.Polygon({
map: map,
paths: shape,
strokeWeight: stroke_weight,
strokeColor: stroke_color,
fillColor: fill_color,
fillOpamiasto: fill_opamiasto,
});
box.setMap(map);
box.addListener('click', set_window);
boxes[land_key] = box;
}
na
function z(land_key, land_lat, land_lng, stroke_weight, stroke_color, fill_color, fill_opamiasto) {
shape = [
{lat: 54.265224, lng: 24.873047},
{lat: 53.278353, lng: 10.986328},
{lat: 48.516604, lng: 17.314453},
{lat: 50.007739, lng: 21.269531}
];
box = new google.maps.Polygon({
map: map,
paths: shape,
strokeWeight: stroke_weight,
strokeColor: stroke_color,
fillColor: fill_color,
fillOpamiasto: fill_opamiasto,
});
box.setMap(map);
box.addListener('click', set_window);
boxes[land_key] = box;
}