Na początku zaznaczę że to mój pierwszy post i jestem bardzo początkujący więc jeśli możecie oszczędźcie mnie

Chciałem zrobić taką stronkę na której będę (do pierwszego inputa) wpisywał nazwę firmy a w kolejnych inputach automatycznie będzie mi uzupełniało adres, nip, numer konta, które to dane będzie pobierało z bazy danych.
Do tej pory udało mi się wykombinować z dostępnych materiałów taką sytuację że podczas wpisywania do inputa (id="kontrahent") podpowiada mi kontrahentów z bazy danych, teraz chciał bym żeby z tej bazy do kolejnych inputów wklejało resztę danych ale nie mam pojęcia jak to zrealizować ma może ktoś jakiś pomysł.
Poniżej przesyłam swój kod.