Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [JavaScript][PHP] Jeżeli checkbox zaznaczony ukryj ilość
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
mehambre
Dzień dobry,
postawiłem sklep na woocommerce i chciałbym dodać funkcję, która ukrywa możliwość zmiany ilości na stronie produktu jeżeli dany checkbox jest zaznaczony, jestem kompletnym laikiem i kompletnie nie wiem jak to zrobić, z góry dziękuję za pomoc.

Kod odpowiadający za checkbox

1. <label for="tmcp_choice_2_0_3"> <input class="tmcp-field tmhexcolor_2_0_3 tm-epo-field tmcp-checkbox tcenabled" name="tmcp_checkbox_2_0" data-limit="" data-exactlimit="" data-minimumlimit="" data-image="" data-imagec="" data-imagep="" data-imagel="" data-image-variations="[]" data-price="" data-rules="[&quot;&quot;]" data-original-rules="[&quot;&quot;]" data-rulestype="[&quot;&quot;]" value="tak_0" id="tmcp_choice_2_0_3" tabindex="3" type="checkbox">
  2. <span for="tmcp_choice_2_0_3"></span><span class="tc-label tm-label">tak</span></label>

Kod odpowiadający za ilość który chcę zrobić niewidoczny gdy ktoś zaznaczy powyższy checkbox

1. <div class="quantity buttons_added"><input type="button" value="-" class="minus">
  2. <label class="screen-reader-text" for="quantity_5ccee5adee148">Ilość</label>
  3. <input type="number" id="quantity_5ccee5adee148" class="input-text qty text" step="1" min="1" max="" name="quantity" value="1" title="Szt." size="4" inputmode="numeric"><input type="button" value="+" class="plus">
  4. </div>

To co mi się udało do tej pory zrobić to dodać funkcję, która po prostu usuwa ilość i on działa w porządku, potrzeba tam jedynie dodać "jeżeli checkbox zaznaczony":

1. function hide_quantity_using_css() {
  2. if ( is_product() ) {
  3. ?>
  4. <style type="text/css">.quantity, .buttons_added { width:0; height:0; display: none; visibility: hidden; }</style>
  5. <?php
  6. }
  7. }
  8. add_action( 'wp_head', 'hide_quantity_using_css' );
Unkn0wn