Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Nie mogę na lokalnym serwerze przekazać danych ...
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
wd2001
Witam,

Jestem kompletnie zielony w temacie programowania w php. Zainstalowałem sobie Apache 2.0.52, php 4.3.10 na Fedora Core 3 i z zapałem zacząłem trenować przykłady, które gdzieś tam znalazłem.
Przykład prosty: strona, powiedzmy index.html na niej formularz (2 pola) przekazuje (method="GET") do strony results.php dane. No i problem jest taki, że lokalnie to nie działa, a jak wrzucę na serwer, który udostępnia php, to wszystko jest OK, więc podejrzewam, że mam coś skopsane w konfiguracji.
Poniżej kody (najważniejsze części) obu plików:
index.html
Kod
<form action="form_results.php" method="GET">
<p>Imię: <input type="text" name="ff"><br>
Nazwisko: <input type="text" name="ll"><br>
<input type="submit" name="submit" value="submit"> <input type="reset">
</form>

oraz result.php
Kod
<h2>Dane wpisane do formularza</h2>
<?
print ("<p>Imię:     <b>-$ff-</b>\n");
print ("<p>Nazwisko: <b>-$ll-</b>\n");
?>

Po otwarciu strony result.php widzę poprawne informacje w linii adresu ...results.php?ff=aaa&ll=bbb&submit=submit, ale nie są one wyświetlane na result.php sad.gif

Umie mi ktoś pomóc?
Pozdr,
W.

P.S. Z góry przepraszam jeśli taki temat już się pojawił, ale moje poszukiwania nie dały, niestety rezultatu sad.gif
kyno
Masz register_globals off, i dobrze wieksze bezpieczenstwo skryptow smile.gif

Odbierz zmiennne poprzez tablice $_GET['']

1. <?php
  2.  
  3. $_GET['ff'];
  4. $_GET['ll']; 
  5.  
  6. ?>
tiraeth
1. W formularzu daj POST a nie GET
2. Wyświetlaj $_POST['ff'] i $_POST['ll']

Masz w php.ini ustawione zmienne globalne na off.
wd2001
Po pierwsze - dzięki.
Po drugie właśnie udało mi się wreszcie wyszukać jakiś podobny wątek i już widzę, że działa z $_GET, więc sorry za niepotrzebny post.