Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: [HTML][PHP] Formularz w PHP
Forum PHP.pl > Forum > Przedszkole
Hakey
Witam. Potrzebuję pomocy, a mianowicie aby w tym kodzie wybór przyciska sprawdź i zmiana wartości suwaka wpływały na tabelę. Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Kod dla c01.php :

https://pastebin.pl/view/4f65736a

Kod dla c01ustawienia.php :

<?php
$baza='komis';
$host='localhost';
$uzytk='root';
$haslo='';
?>

Zawartość dla c01dane.txt :

1993|Volkswagen|Passat|19000
1973|Opel|Blitz|12000
1997|Volkswagen|Passat|17000
2010|Mercedes|M5|29000
2001|Volkswagen|Passat|29000
1990|Volkswagen|Passat|23000
2018|Tesla|Super|129000
1992|Volkswagen|Passat|10000
2006|Audi|B9|74000
2009|Volkswagen|Passat|89000
Tomplus
Czy ty chcesz odpowiedź na jakieś szkolne zadanie?
Hakey
Tak, jestem w tym zupełnie zielony i dlatego proszę o pomoc.
SmokAnalog
Spróbuj sam. Jak utkniesz, to zadaj konkretne pytanie. Gotowców nie dajemy smile.gif
Hakey
Utknąłem po wykonaniu css'a dla tej strony i stworzeniu tabeli wraz z szkieletem strony sad.gif
SmokAnalog
Pokaż co tam nasmarowałeś.
Hakey
Wszystko co znajduje się na pastebinie i poniżej wypisanych plikach, pastebin nazywa się c01.php. Z góry przepraszam za wygląd strony ale nie jestem jakimś grafikiem biggrin.gif
SmokAnalog
A jakie dostałeś dokładnie wytyczne? Dziwne trochę, że masz dane w pliku tekstowym i coś kombinujesz z bazą. Czy nauczyciel kazał korzystać z bazy? Czy kazał mieć dodatkowo plik tekstowy?

Jeśli nie było mowy o bazie, możesz działać na samym pliku tekstowym.

Jeśli nie było mowy o pracy na pliku tekstowym, możesz wrzucić te dane do bazy "ręcznie" i nic nie robić z plikiem tekstowym w kodzie.
Hakey
Zedytować mam plik z pastebina tak, aby suwaki które napisałem ustawiały zakres cen dla tabeli z samochodami i nic po za tym i po prostu nie wiem jak to zedytować
SmokAnalog
Powtórzę pytanie: czy to ma być w bazie danych? Podaj może dokładną treść zadania.
Hakey